PSİKOLOJİ | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kazanılan Yeterlilik | Program Süresi | Toplam Kredi (AKTS) | Öğretim Şekli | Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |
LİSANS DERECESİ | 4 | 240 | ÖRGÜN |
TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011):6. Düzey QF-EHEA:1. Düzey TYYÇ, ISCED (1997-2013): 31 |
Ders Kodu: | 5010111005 | ||||||||||
Ders İsmi: | Kariyer Planlama | ||||||||||
Ders Yarıyılı: | Güz | ||||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||||
Öğretim Dili: | TR | ||||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||||
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar: | |||||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu | ||||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||||
Dersin Koordinatörü: | Dr.Öğr.Üyesi Hatice Nur HALİPÇİ TOPSAKAL | ||||||||||
Dersi Veren(ler): |
|
||||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Kariyer Planlama dersi öğrencilerin kariyerlerini kendi zeka, kişilik, bilgi, beceri, yetenek ve yetkinliklerine uygun olarak belirleyebilmeleri için yol göstermektir. Ders kapsamında bu kavramlar hakkında farkındalık yaratılacak, öğrencilerin üniversite hayatları boyunca kariyerleri hakkında destek alabilecekleri Kariyer Merkezi ve faaliyetleri tanıtılacak, Yetenek Kapısı kullanımı ve nasıl yararlanılacağı gösterilecek ve farklı sektörlerde çalışma hayatı ile tanışma fırsatı sunulacaktır. Kariyer Planlama dersi ile öğrencilerde aşağıdaki öğrenim çıktılarının elde edilmesi hedeflenmektedir. • Kariyer Merkezlerinin ve faaliyetlerinin tanınması • Öz farkındalığın artırılması • Kariyer Seçeneklerinin keşfedilmesi • İnce becerilerin geliştirilmesi • Kariyer planlamasına katkı sağlamak için yapılabilecek faaliyetlerin keşfedilmesi • Uluslararası değişim programlarının tanınması • Yetenek kapısının tanınması |
Dersin İçeriği: | Kariyer Planlaması kişinin kendini tanıma ve potansiyelini keşfetme çabası ile başlar. Bu dersin içeriği öğrencilerin; ilgi alanları, kişisel özellikleri ve değerleri hakkında farkındalık kazanmalarını sağlayarak gelecek hedefleri ile uyumlu bir kariyer planlaması yapabilmelerine yardımcı olacak konuları ve aktiviteleri kapsamaktadır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Kariyer yolculuğu ve Kariyer Merkezi | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
2) | Kariyer Kavramı Ve Kariyer Merkezleri -Kariyer nedir? -Kariyer ile ilgili temel kavramlar -Kariyer merkezleri | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
3) | Kariyer merkezinin faaliyetleri nelerdir? | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
4) | Kişisel Yetkinlikler -Kişisel Yetenekler | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
5) | Beceri-yetkinlikler-yetenek kavramları | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
6) | İletişim -Temel iletişim becerileri | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
7) | İletişim -Etkili iletişim teknikleri | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
8) | Kariyer ve Kişilik Testleri | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
9) | İletişim -Sosyal ağlar | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
10) | İletişim -Beden dili | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
11) | Hassas Beceriler | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
12) | Çalışma Hayatında Karşılaşılan Zorluklar ve Mücadele Yöntemleri | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
13) | İletişim Becerilerini Artırma ve Çok yönlülük | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
14) | TC. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi -Ulusal staj programı | T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Yetenek yönetiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Ulusal staj Programı : Kariyer kapısı işe alım platformu, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Çalışan eğitiminde dönüşüm : En iyi uygulama örneği olarak : Uzaktan eğitim kapısı, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, İstanbul. Salim Atay, Banu Çırakoğlu Tanrıverdi, Neşe Gülmez, Üniversite kariyer merkezleri, T.C. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi, Ankara. Gary Dessler, (2019). Human resource management, Pearson Higher Education, İngiltere. Orhan İsmail Sönmez, (2019). Başarılı bir kariyer için üniversite hayatını kullanma kılavuzu, Hiperyayın, İstanbul. |
Ders Notları / Kitaplar: | 1.Kariyer Planlama Kitabı. (2022). Editör Doğan Bozdoğan. karmer@gop.edu.tr. Tokat. ISBN: 978-975-7328-84-1. 2.www.yetenekkapisi.org 3.https://ytnk.tv/ https://www.cbiko.gov.tr |
Diğer Kaynaklar: | 1.Kariyer Planlama Kitabı. (2022). Editör Doğan Bozdoğan. karmer@gop.edu.tr. Tokat. ISBN: 978-975-7328-84-1. 2.www.yetenekkapisi.org 3.https://ytnk.tv/ https://www.cbiko.gov.tr |
Ders Öğrenme Kazanımları | 2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
16 |
17 |
18 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | ||||||||||||||||||
1) Psikoloji ile ilgili kuram, farklı yaklaşım ve bakış açılarına sahip olup ilgili temel kavram ve terimleri bilir. | ||||||||||||||||||
2) Tarihsel bir bakış açısı ile psikolojinin bilim olma sürecini, bu süreçteki duygusal, davranışsal ve zihinsel süreçlere olan yaklaşımını ve bu süreçleri araştırmak için kullanılan bilimsel yöntemleri bilir. | ||||||||||||||||||
3) Psikolojinin alt alanlarının çalışma konu ve yöntemlerini bilir ve bu alanlarda çalışan psikologların görevlerini tanımlar. | ||||||||||||||||||
4) İnsanı biyolojik, psikolojik, sosyolojik ve kültürel bir bütün olarak ele alır ve bu anlamda ilgili disiplinlerle ilişki kurabilme becerisine sahiptir. | ||||||||||||||||||
5) Psikolojinin temel kuram, yaklaşım ve bakış açılarının (davranışsal, biyolojik, bilişsel, evrimsel, hümanistik, psikodinamik ve sosyokültürel) belirgin vurgularını bilir. | ||||||||||||||||||
6) Psikolojik değerlendirmenin temel ilke ve yöntemlerini bilir ve temel düzey görüşme becerilerini kazanır. | ||||||||||||||||||
7) Psikolojinin ilgili alt alanlarında sık kullanılan ölçüm araçlarına ilişkin temel düzey bilgilere sahip olur. | ||||||||||||||||||
8) Psikoloji alanında araştırma yapmak için gereken, problem bulma, araştırma deseni oluşturma, veri toplama, uygun veri analizini belirleme, bulguları yorumlama ve raporlama bilgi ve becerisine sahiptir. | ||||||||||||||||||
9) Psikolojide bilimsel düşünce anlayışına hakimdir; eleştirel düşünme ve muhakeme becerilerini kullanır. | ||||||||||||||||||
10) Psikolojinin etik ilkelerini, değerlerini ve uygulamalarını bilir. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Psikoloji ile ilgili kuram, farklı yaklaşım ve bakış açılarına sahip olup ilgili temel kavram ve terimleri bilir. | |
2) | Tarihsel bir bakış açısı ile psikolojinin bilim olma sürecini, bu süreçteki duygusal, davranışsal ve zihinsel süreçlere olan yaklaşımını ve bu süreçleri araştırmak için kullanılan bilimsel yöntemleri bilir. | |
3) | Psikolojinin alt alanlarının çalışma konu ve yöntemlerini bilir ve bu alanlarda çalışan psikologların görevlerini tanımlar. | |
4) | İnsanı biyolojik, psikolojik, sosyolojik ve kültürel bir bütün olarak ele alır ve bu anlamda ilgili disiplinlerle ilişki kurabilme becerisine sahiptir. | |
5) | Psikolojinin temel kuram, yaklaşım ve bakış açılarının (davranışsal, biyolojik, bilişsel, evrimsel, hümanistik, psikodinamik ve sosyokültürel) belirgin vurgularını bilir. | |
6) | Psikolojik değerlendirmenin temel ilke ve yöntemlerini bilir ve temel düzey görüşme becerilerini kazanır. | |
7) | Psikolojinin ilgili alt alanlarında sık kullanılan ölçüm araçlarına ilişkin temel düzey bilgilere sahip olur. | |
8) | Psikoloji alanında araştırma yapmak için gereken, problem bulma, araştırma deseni oluşturma, veri toplama, uygun veri analizini belirleme, bulguları yorumlama ve raporlama bilgi ve becerisine sahiptir. | |
9) | Psikolojide bilimsel düşünce anlayışına hakimdir; eleştirel düşünme ve muhakeme becerilerini kullanır. | |
10) | Psikolojinin etik ilkelerini, değerlerini ve uygulamalarını bilir. |
Alan Çalışması | |
Akran Değerlendirmesi | |
Anlatım | |
Beyin fırtınası /Altı şapka | |
Ders | |
Ödev | |
Rapor Yazma | |
Soru cevap/ Tartışma | |
Örnek olay çalışması | |
Staj/Yerinde Uygulama |
Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama) | |
Ödev | |
Uygulama | |
Gözlem | |
Sunum | |
Örnek olay sunma | |
Staj/ Yerinde Uygulama Değerlendirmesi |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Ara Sınavlar | 1 | % 40 |
Yarıyıl/Yıl Sonu Sınavı | 1 | % 60 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 40 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 60 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 1 | 14 |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 14 | 2 | 28 |
Ödevler | 2 | 7 | 14 |
Ara Sınavlar | 1 | 1 | 1 |
Rapor Teslimi | 2 | 1 | 2 |
Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 60 |