Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
2) |
Üretim Üzerine Genel Bilgilendirme
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
3) |
Üretim Türü ve Kişiye Etkisi
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
4) |
Üretim Alanları ve Yaşam Alanları
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
5) |
İş Ev İlişkisi
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
6) |
Üretimin Ergoterapisi
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
7) |
Üretim Bakış Açıları
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
8) |
Ara sınav
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
9) |
Üretim Konseptlerine Ergoterapi Etkisi
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
10) |
Ergoterapistin Üretim Anlayışı
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
11) |
Fabrikasyon ve Özel Geliştirilmiş Ürünler Arası Farklar
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
12) |
Üretim Sahası Tecrübeleri
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
13) |
Dönüşüm Anlayışı ve Ergoterapi
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
14) |
Sanal Üretim Sistemleri
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
15) |
Son İncelemeler ve Genel Bakış
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
16) |
Final sınavı
|
1. Speegle, Michael - Safety, Health, and Environmental Concepts for the Process Industry (2013, Cengage Learning, Inc.) |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel tıp bilimi ve ergoterapi alanıyla ilgili temel kavramları bilir ve sağlığın
sürdürülmesinde ve geliştirilmesinde ergoterapinin rolünü tanımlar. |
5 |
2) |
Birey ve toplum temelli müdahaleler için, ergoterapiye özgü teori ve modellerin kuramsal temelini ve uygun referans çerçeveleri kapsamında, sistematik ve güvenli değerlendirme ve tedavi yöntemlerini tanımlar. |
5 |
3) |
Bireyin günlük yaşam aktivitelerinde bağımsızlığını arttırmak için farklı performans alanlarındaki rolleri, okupasyonları, görevleri, rutinleri ve ihtiyaçlarına yönelik uygun tedavi yöntemlerini uygular. |
|
4) |
Bireyin okupasyonel katılımı ve topluma entegrasyonunu etkileyen faktörleri
biyopsikososyal model çerçevesinde analiz ederek kişi merkezli müdahale ve koruyucu yaklaşımları planlar ve uygular. |
5 |
5) |
Ergoterapi bilimi ile ilişkili konularda yaşam boyu öğrenme ilkesini benimseyerek etik çerçevede mesleki ve akademik faaliyetlerini bağımsız olarak planlar, yürütür ve çıktıları dokümante eder. |
|
6) |
Ergoterapiye yönelik hizmetlerde mesleki sorumluluklarını bilir, etik prensipleri ve kalite standartlarını gözeterek uygular. |
|
7) |
Güvenilir ve geçerli bilgiye ulaşmada eleştirel ve kritik düşünme becerisini etkin bir şekilde kullanır ve paydaşlarına aktarır. |
|
8) |
Farklı kültür ve topluluklardaki kişi ve kurumlarla ulusal ve uluslararası düzeyde terapötik iletişim kurar. Disiplin içi ve disiplinler arası çalışmalarda ekip üyesi ve liderlik rollerini üstlenir. |
|
9) |
Okupasyonel performansın ve iyilik halinin korunması ve geliştirilmesinde bireyin ve toplumun değerlerini, kültürlerini, inançlarını gözeterek mesleki bilgi ve becerisini etik prensipler çerçevesinde uygular. |
5 |
10) |
Meslek yasasını, mesleki hak ve sorumluluklarını bilir. Ergoterapi biliminin
geliştirilmesine katkı sağlar ve meslektaşlarına rol model olur. |
|