Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İletişim kavramının tanımı ve özellikleri. İletişimin farklı alanlarla ilişkisinin değerlendirilmesi |
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınların GÜNGÖR N. (2022). İletişim-Kuramlar-Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi OSKAY Ü. (2011). İletişimin ABC'si. İstanbul: Der Yayınları |
2) |
İletişim Türleri (Sözlü, Yazılı…), Bağlamsal İletişim Türleri ve İşlevleri |
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınların GÜNGÖR N. (2022). İletişim-Kuramlar-Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi OSKAY Ü. (2011). İletişimin ABC'si. İstanbul: Der Yayınları |
3) |
Kişilerarası İletişim ve özellikleri |
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınların GÜNGÖR N. (2022). İletişim-Kuramlar-Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi OSKAY Ü. (2011). İletişimin ABC'si. İstanbul: Der Yayınları |
4) |
Halkla İlişkilerin Tanımı, Öğeleri ve Önemi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F. (2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın |
5) |
Pazarlama İletişiminde Halkla İlişkilerin Yeri |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
6) |
Proaktif - Reaktif Halkla İlişkiler ve Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
7) |
Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Süreç İşleyişi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
8) |
ARA SINAV |
|
9) |
Halkla İlişkiler ve İletişim |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
10) |
Halkla İlişkilerde Basınla İlişkilerin Önemi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
11) |
Pazarlama Yönelimli Halkla İlişkiler, Kurumiçi Halkla İlişkiler |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
12) |
Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
13) |
Halkla İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
14) |
Sponsorluk ve Halkla İlişkiler Kampanyaları |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Kriz Yönetimi ve İletişimi, Güncel Örnek Çözümlemeleri, Halkla İlişkiler Ölçümleme Modelleri |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
16) |
FİNAL |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Psikoloji ile ilgili kuram, farklı yaklaşım ve bakış açılarına sahip olup ilgili temel kavram ve terimleri bilir. |
|
2) |
Tarihsel bir bakış açısı ile psikolojinin bilim olma sürecini, bu süreçteki duygusal, davranışsal ve zihinsel süreçlere olan yaklaşımını ve bu süreçleri araştırmak için kullanılan bilimsel yöntemleri bilir. |
|
3) |
Psikolojinin alt alanlarının çalışma konu ve yöntemlerini bilir ve bu alanlarda çalışan psikologların görevlerini tanımlar. |
|
4) |
İnsanı biyolojik, psikolojik, sosyolojik ve kültürel bir bütün olarak ele alır ve bu anlamda ilgili disiplinlerle ilişki kurabilme becerisine sahiptir. |
|
5) |
Psikolojinin temel kuram, yaklaşım ve bakış açılarının (davranışsal, biyolojik, bilişsel, evrimsel, hümanistik, psikodinamik ve sosyokültürel) belirgin vurgularını bilir. |
|
6) |
Psikolojik değerlendirmenin temel ilke ve yöntemlerini bilir ve temel düzey görüşme becerilerini kazanır. |
|
7) |
Psikolojinin ilgili alt alanlarında sık kullanılan ölçüm araçlarına ilişkin temel düzey bilgilere sahip olur. |
|
8) |
Psikoloji alanında araştırma yapmak için gereken, problem bulma, araştırma deseni oluşturma, veri toplama, uygun veri analizini belirleme, bulguları yorumlama ve raporlama bilgi ve becerisine sahiptir. |
|
9) |
Psikolojide bilimsel düşünce anlayışına hakimdir; eleştirel düşünme ve muhakeme becerilerini kullanır. |
|
10) |
Psikolojinin etik ilkelerini, değerlerini ve uygulamalarını bilir. |
|