HEMŞİRELİK (İNGİLİZCE) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kazanılan Yeterlilik | Program Süresi | Toplam Kredi (AKTS) | Öğretim Şekli | Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |
LİSANS DERECESİ | 4 | 240 | ÖRGÜN |
TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011):6. Düzey QF-EHEA:1. Düzey TYYÇ, ISCED (1997-2013): 72 |
Ders Kodu: | 1216411005 | ||||||||||
Ders İsmi: | Education in Nursing Practice | ||||||||||
Ders Yarıyılı: | Güz | ||||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||||
Öğretim Dili: | EN | ||||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||||
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar: | |||||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu | ||||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||||
Dersin Koordinatörü: | Prof. Dr. İkbal ÇAVDAR | ||||||||||
Dersi Veren(ler): |
Dr.Öğr.Üyesi Zehra AYDIN |
||||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Öğrencinin eğitim süreci aşamaları doğrultusunda bir eğitim konusunu, proje tabanlı öğrenme yaklaşımı kullanarak, hazırlaması ve sunması ve değerlendirmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin İçeriği: | Uygulama dersinin tanıtımı Grup üyelerinin belirlenmesi Konuların belirlenmesi Literatür tarama İçerik planı hazırlama Bilgi sentezleme Grup sunumları Dersin değerlendirilmesi |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Uygulama dersinin tanıtımı Grup üyelerinin belirlenmesi | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
2) | Konuların belirlenmesi | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
3) | Literatür tarama | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
4) | İçerik planı hazırlama | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
5) | İçerik planı hazırlama | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
6) | Bilgi sentezleme | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
7) | Bilgi sentezleme | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
8) | Ara Sınav | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
9) | Grup sunumları | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
10) | Grup sunumları | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
11) | Grup Sunumları | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
12) | Grup Sunumları | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
13) | Grup Sunumları | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
14) | Grup Sunumları | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
15) | Grup Sunumları | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
16) | Final Sınavı | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
Ders Notları / Kitaplar: | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
Diğer Kaynaklar: | • Taşocak, G., Ulupınar, S., Kaya, H., Şenyuva, E. (2018). Hemşirelikte Eğitim Dersi Rehberi. İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa Yayınları; Yayın No:2. • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf • Karasar, N. (2020). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler. Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. Ankara. • Erdoğan, S., Nahçıvan, N., Esin N. (2020). Hemşirelikte Araştırma: Süreç, Uygulama ve Kritik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
3 |
5 |
7 |
12 |
4 |
6 |
8 |
11 |
9 |
10 |
13 |
14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | ||||||||||||||
1) Mesleki rol ve sorumluluklarını yerine getirmek için gerekli bilgi ve beceriye sahip olur. | ||||||||||||||
2) Mesleki uygulamaların temelini oluşturan kuram ve modelleri bilir. | ||||||||||||||
3) Birey ve bir mesleğe üye olmanın gerektirdiği kültürel birikime sahip olur. | ||||||||||||||
4) Bireyin, ailenin ve toplumun sağlık bakım gereksinimlerini bütüncül bir yaklaşımla hemşirelik süreci doğrultusunda kanıta dayalı olarak planlar, uygular, değerlendirir ve denetler. | ||||||||||||||
5) Verilen hemşirelik bakımını yönetir ve bakımın kalite ve sonuçlarını değerlendirir. | ||||||||||||||
6) Kişilerarası ilişkilerde kültürlerarası farklılıklar düzeyinde etkili iletişim becerilerini kullanır. | ||||||||||||||
7) İlgili mevzuat kapsamında hemşirelik hizmetlerini ve insan gücünü yönetir, mesleki gelişimlerine katkı sağlar. | ||||||||||||||
8) Hemşirelik uygulamalarında güncel teknolojiyle öğrenme, öğretme ve yönetim süreçlerini yürütür. | ||||||||||||||
9) Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir ve davranışa dönüştürür. | ||||||||||||||
10) Karar verme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanır. | ||||||||||||||
11) Hemşirelik uygulamalarını bireye özgü değer, inanç ve kültürel farklılıkları dikkate alarak mesleki etik ilke ve standartlar doğrultusunda gerçekleştirir. | ||||||||||||||
12) Sağlıkla ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde bilimsel bilgiye, yabancı dil yetkinliği ile ulaşır ve mesleki uygulamalarında kullanır ve sağlık üyeleriyle paylaşır. | ||||||||||||||
13) Toplumsal sorumluluk bilinciyle, sağlık ekibi ve diğer disiplinlerle işbirliği içinde ulusal ve uluslararası proje ve etkinliklerde yürütücü, yönetici, eğitimci ve uygulayıcı olarak yer alır. | ||||||||||||||
14) Hemşirelik hizmetlerinde hasta ve çalışan güvenliğine ilişkin önlemleri bilir ve uygular. | ||||||||||||||
15) Profesyonel bilgi, tutum ve davranışlarıyla mesleğini toplumda temsil eder ve meslektaşlarına rol model olur. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Mesleki rol ve sorumluluklarını yerine getirmek için gerekli bilgi ve beceriye sahip olur. | |
2) | Mesleki uygulamaların temelini oluşturan kuram ve modelleri bilir. | |
3) | Birey ve bir mesleğe üye olmanın gerektirdiği kültürel birikime sahip olur. | |
4) | Bireyin, ailenin ve toplumun sağlık bakım gereksinimlerini bütüncül bir yaklaşımla hemşirelik süreci doğrultusunda kanıta dayalı olarak planlar, uygular, değerlendirir ve denetler. | |
5) | Verilen hemşirelik bakımını yönetir ve bakımın kalite ve sonuçlarını değerlendirir. | |
6) | Kişilerarası ilişkilerde kültürlerarası farklılıklar düzeyinde etkili iletişim becerilerini kullanır. | |
7) | İlgili mevzuat kapsamında hemşirelik hizmetlerini ve insan gücünü yönetir, mesleki gelişimlerine katkı sağlar. | |
8) | Hemşirelik uygulamalarında güncel teknolojiyle öğrenme, öğretme ve yönetim süreçlerini yürütür. | |
9) | Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir ve davranışa dönüştürür. | |
10) | Karar verme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanır. | |
11) | Hemşirelik uygulamalarını bireye özgü değer, inanç ve kültürel farklılıkları dikkate alarak mesleki etik ilke ve standartlar doğrultusunda gerçekleştirir. | |
12) | Sağlıkla ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde bilimsel bilgiye, yabancı dil yetkinliği ile ulaşır ve mesleki uygulamalarında kullanır ve sağlık üyeleriyle paylaşır. | |
13) | Toplumsal sorumluluk bilinciyle, sağlık ekibi ve diğer disiplinlerle işbirliği içinde ulusal ve uluslararası proje ve etkinliklerde yürütücü, yönetici, eğitimci ve uygulayıcı olarak yer alır. | |
14) | Hemşirelik hizmetlerinde hasta ve çalışan güvenliğine ilişkin önlemleri bilir ve uygular. | |
15) | Profesyonel bilgi, tutum ve davranışlarıyla mesleğini toplumda temsil eder ve meslektaşlarına rol model olur. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Toplam | % | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % |