Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Marka Kavramı, Marka Türleri ve Marka Yönetiminin temelleri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
2) |
Marka Konumlandırma Kavramı, Marka Konumlandırma Türleri, Ölçütleri ve Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
3) |
Marka Kimliği, Marka Sembolleri, Marka Kişiliği |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
4) |
Marka Kültürü, Markalama Süreci ve Aşamaları, Marka Duyguları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
5) |
Sembolik ve İşlevsel Markalama Tipleri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
6) |
Marka Denkliği, Marka Farkındalığı ve Marka Çağırışımları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
7) |
Marka Tutumu, Marka Sadakati, Marka Denkliğinde İletişim Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
8) |
ARA SINAV |
|
9) |
Markalama Stratejileri, Marka Genişletme ve Ortak Markalama Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
10) |
Markalama ve Tüketici Davranışları, Satın Alma Davranışı |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
11) |
Marka İletişimi Stratejileri, İletişim Stratejisi Belirlemede Araştırma, Kişisel Satış, Satış Geliştirme |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
12) |
Satın Alma Noktası İletişimi, Doğrudan Pazarlama ve Pazarlama İletişimi açısından Halkla İlişkiler |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
13) |
Marka İletişiminde Reklam Stratejileri, Sponsorluk ve Yeni Medya |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
14) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
16) |
FİNAL |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İnsan vücudunun temel yapısı, gelişimi ve normal işleyişini molekül, hücre, doku, organ ve sistem düzeyinde açıklar. |
|
2) |
Explain the basic structure, development and normal functioning of the human body at the level of molecules, cells, tissues, organs and systems. |
|
3) |
Hastalıkların klinik karar verme ve yönetim süreçlerini kanıta dayalı tıp uygulamaları rehberliğinde değerlendirir. |
|
4) |
Sağlık ve hastalık kavramlarını bireysel ve toplumsal bağlamda tanımlar, sağlık arayışı ve sağlığın korunması davranışlarını, ulusal sağlık hizmet sunumu ve idari süreçlerini açıklar. |
|
5) |
Tıp bilgisine temel oluşturan araştırma süreçlerini bilir, bu alandaki gelişmeleri takip edebilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
6) |
Başvuran/hasta ve yakınlarından tıbbi öykü alır. |
|
7) |
Bireylerin fizik muayenesini yapar, tanısal testlerini değerlendirir, tanı ve tedavi süreçlerini uygun işlem basamaklarını kullanarak yönetir. |
|
8) |
Bireylere tanı, tedavi ya da korunma amaçlı tıbbi girişimleri uygular. |
|
9) |
Bireysel ve toplumsal boyutta sağlığın korunması ve geliştirilmesine yönelik uygulamaları planlar ve gerçekleştirir. |
|
10) |
Bilimsel bir araştırmayı planlar, uygular ve sonuçlarını değerlendirir. |
|
11) |
esleki ve toplumsal değişimlere yönelik bilimsel ve teknolojik gelişmelerden yararlanarak yaşam boyu öğrenme davranışını gösterir. |
|
12) |
Hizmet sunduğu birey ve toplumda dil, din,ırk, cinsiyet, sosyal ve kültürel ayrım yapmaksızın mesleki değerler, etik ilkeler ve yasal düzenlemeler çerçevesinde hekim olarak sorumluluklarını yerine getirir. |
|
13) |
Bireysel ve toplumsal boyutta sağlığın korunması ve geliştirilmesi, hastalıkların yönetilmesi süreçlerinde meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile ekip çalışması yapar. |
|
14) |
Bireylerden ve toplumdan elde ettiği sağlık ve hastalıkla ilgili verileri tıbbi ve idari bağlamda düzenler ve kayıtlarını tutar. |
|
15) |
Bireyin ve toplumun sağlığının korunması, geliştirilmesi ve sağlık hizmetinin toplumu oluşturan bireyler yararına gerçekleşmesi için çaba gösterir. |
|