Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Probleme dayalı öğrenme yöntemleri
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
2) |
Probleme dayalı öğrenme yöntemleri
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
3) |
Pediatrik vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
4) |
Pediatrik vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
5) |
Pediatrik vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
6) |
Geriatrik vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
7) |
Geriatrik vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
8) |
Geriatrik vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
9) |
Nöromuskuler vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
10) |
Nöromuskuler vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
11) |
Nöromuskuler vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
12) |
Nöromuskuler vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
13) |
Engellilerde vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
14) |
Engellilerde vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
15) |
Engellilerde vaka çalışması
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
16) |
Final sınavı
|
1. ENOTHE, Occupational Therapy Education in Europe: PBL Stories & Signposts towards a problem based learning oriented curriculum, Amsterdam 2004. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ergoterapi alanındaki değerlendirme ve müdahaleler için gerekli temel tıbbi bilgiye sahiptir. |
1 |
2) |
Kişinin ihtiyaçlarını biyopsikososyal olarak değerlendirir, ergoterapi müdahalelerini planlar ve yürütür. |
5 |
3) |
Kişinin, beceri ve olanakları dahilinde, yaşam aktivitelerinde en bağımsız düzeye ulaşması için ergoterapi uygulamaları yapar. |
5 |
4) |
Mesleki uygulamalarını etik çerçevede yürütür. |
3 |
5) |
Kişinin bağımsızlığı için gerekli ev, iş ve sosyal çevre düzenlemeleri yapar. |
5 |
6) |
Kişiyi, kişi merkezli olarak değerlendirir ve müdahalelerini bu doğrultuda planlar. |
5 |
7) |
Kişinin iş yaşamına ve sosyal yaşama adaptasyonu ile ilgili engelleri ortadan kaldırmaya yönelik çalışır. |
5 |
8) |
Multisipliner ekiple uyum içinde çalışır ve ergoterapi alanı ile ilgili uygumaları yapar. |
4 |
9) |
Ergoterapi ile ilgili bilimsel gelişmeleri takip eder, bilgilerini sürekli günceller ve yaşam boyu öğrenmeye açıktır. |
3 |
10) |
Kişi, topluluk ve paydaşlarla iş birliği yaparak toplumsal düzenlemelere katkıda bulunur. |
3 |
11) |
Kişilerin fiziksel, sosyal, kültürel ve ekonomik farklılıklarına saygı duyar. |
3 |
12) |
Mesleki bilimsel ve sosyal toplantılara katılır, ergoterapi mesleğinin gelişmesi ve tanıtılmasında aktif rol alır. |
3 |
13) |
Ergoterapi alanı ile ilgili proje geliştirme ve yürütme becerisine sahiptir. |
3 |
14) |
Bilimsel yayınları takip edebilecek düzeyde İngilizce bilir. |
1 |
15) |
Ergoterapist olarak yürüttüğü tüm tedavi ve çalışmalarının sorumluluğunu üstlenir. |
3 |