Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İletişim kavramının tanımı ve özellikleri. İletişimin farklı alanlarla ilişkisinin değerlendirilmesi |
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınların GÜNGÖR N. (2022). İletişim-Kuramlar-Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi OSKAY Ü. (2011). İletişimin ABC'si. İstanbul: Der Yayınları |
2) |
İletişim Türleri (Sözlü, Yazılı…), Bağlamsal İletişim Türleri ve İşlevleri |
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınların GÜNGÖR N. (2022). İletişim-Kuramlar-Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi OSKAY Ü. (2011). İletişimin ABC'si. İstanbul: Der Yayınları |
3) |
Kişilerarası İletişim ve özellikleri |
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınların GÜNGÖR N. (2022). İletişim-Kuramlar-Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi OSKAY Ü. (2011). İletişimin ABC'si. İstanbul: Der Yayınları |
4) |
Halkla İlişkilerin Tanımı, Öğeleri ve Önemi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F. (2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın |
5) |
Pazarlama İletişiminde Halkla İlişkilerin Yeri |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
6) |
Proaktif - Reaktif Halkla İlişkiler ve Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
7) |
Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Süreç İşleyişi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
8) |
ARA SINAV |
|
9) |
Halkla İlişkiler ve İletişim |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
10) |
Halkla İlişkilerde Basınla İlişkilerin Önemi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
11) |
Pazarlama Yönelimli Halkla İlişkiler, Kurumiçi Halkla İlişkiler |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
12) |
Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
13) |
Halkla İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
14) |
Sponsorluk ve Halkla İlişkiler Kampanyaları |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Kriz Yönetimi ve İletişimi, Güncel Örnek Çözümlemeleri, Halkla İlişkiler Ölçümleme Modelleri |
ASNA A. (2012). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler. İstanbul: Pozitif Yayınları
AYDEDE C. (2011). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları. İstanbul: Mediacat Yayınları
AZİZ A. (2013). İletişime Giriş. İstanbul: Hiperlink Yayınları
BALTA PELTEKOĞLU F.(2022). Halkla İlişkiler Nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayın
TOSUN BABÜR N. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
16) |
FİNAL |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanıyla ilgili kavram ve prensipleri, fizyoterapi değerlendirme ve tedavi süreçlerini açıklar, sağlığın geliştirilmesi ve sürdürülmesinde fizyoterapinin rolünü tanımlar. |
|
2) |
Fizyoterapistin sağlık sistemi içerisindeki mesleki görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuatı söyler. |
|
3) |
Sahip olduğu fizyoterapi ve rehabilitasyon bilgisiyle sağlıklı, hasta ve engelli bireylerin fiziksel, psikolojik ve sosyal ihtiyaçlarını belirleyebilecek uygun ölçme ve değerlendirme yöntemlerini tespit eder ve uygular. |
|
4) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanına özgü değerlendirmeler sonucunda elde ettiği verileri analiz ve sentez ederek birey merkezli fizyoterapi ve rehabilitasyon programını planlar, uygular, gerekli değişiklikleri yapar ve sonlandırır. |
|
5) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanına dair bilgisiyle transdisipliner bir ekibin parçası olarak mesleki ve akademik çalışmaların planlanıp yürütülmesinde ekibin bir üyesi olarak çalışır ve sorumluluk alır. |
|
6) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon değerlendirme ve tedavi sürecinde verilerin toplanması, kayıt altına alınması ve raporlanmasında etik ve yasal çerçeveyi benimser. |
|
7) |
Yaşam boyu öğrenme prensibini benimseyerek bilgi kaynaklarını etkin bir şekilde kullanır, edindiği yeni bilgileri eleştirel ve analitik bakış açısıyla mevcut bilgileriyle birleştirir ve meslek hayatına dahil eder. |
|
8) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon değerlendirme ve tedavi süreçlerinde biyopsikososyal bakış açısıyla dil, din, ırk ve kültür ayrımı yapmaksızın hasta ve insan haklarına saygı göstererek etkili iletişim stratejilerini kullanır. |
|
9) |
Ulusal ve uluslararası alanda kendini ve mesleğini etkin bir şekilde ifade edebilmek ve bilimsel gelişmeleri takip edebilmek için en az bir yabancı dili etkin bir şekilde kullanır. |
|
10) |
Toplum ve birey sağlığının korunması ve geliştirilmesi için alana özgü bilimsel çalışmalar yapar, kanıta dayalı bilgileri klinik pratiğinde etkin bir şekilde kullanır. |
|