Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Health and Ilness |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
2) |
Parts of the Body |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press |
3) |
Functions of the Body |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
4) |
Medical and Paramedical Staff and Place |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
5) |
Systems, Diseases and Symptoms |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
6) |
Systems, Diseases and Symptoms |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
7) |
Systems, Diseases and Symptoms |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
8) |
Midterm exam |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
9) |
Medical Investigations |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
10) |
Taking a Medical History |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press |
11) |
Taking a Medical History |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
12) |
Physical Examination |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press |
13) |
Physical Examination |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
14) |
Professional English for Physiotherapy |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
15) |
Professional English for Physiotherapy |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
16) |
Final Sınavı |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında edindiği bilgi, birikim ve tecrübeleriyle hastalarını değerlendirip mesleki ve etik prensipler çerçevesinde kişiye özgü tedavi programını çizebilir. |
3 |
2) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon programını başarıyla tamamlayıp bir fizyoterapist olarak güncel literatürü, kanıta dayalı yaklaşımları ve bilgileri takip edebilir ve bu bilgileri klinikte uygulayabilir. |
3 |
3) |
Sahip olduğu bilgi ve birikim ve tecrübeyle klinikte interdisipliner ve multidisipliner ekibin önemli bir parçası olarak görev alır ve ekibi yeterli bir biçimde organize edebilir. |
3 |
4) |
Sahip olduğu yüksek araştırma yetenekleri ve donanımlarıyla akademik çalışmalarda ve projelerde rol alabilir, bu çalışmaları bağımsız bir şekilde veya diğer meslek gruplarıyla etkileşim halinde bulunarak yürütebilir. |
3 |
5) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanının gerektirdiği bilişim teknolojilerini ve cihazlarını kullanabilir, yeni teknolojik gelişmelere açık ve yaratıcı bir bakış açısı sergiler. |
3 |
6) |
Alanıyla ilgili problemleri saptar, eleştirel bir bakış açısıyla sorunları değerlendirir ve kazandığı analitik düşünme yeteneği ile problemlere çözüm önerileri sunar. |
3 |
7) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanının gerektirdiği temel tıp bilimleri, klinik bilimler, sosyal bilimler, davranış bilimleri ve iletişim becerilerine hakimdir. Bu birikimlerle hastalarını bütünsel bir bakış açısıyla ele alabilir. |
3 |
8) |
Halk sağlığını korumak adına yeterli donanıma sahiptir, sorumluluklarının bilincindedir ve toplum sağlığını geliştirmek için girişimlerde bulunabilir. |
3 |