Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
DERSE GİRİŞ |
|
2) |
İLK SANATSAL UYGARLIKLAR |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
3) |
EGE UYGARLIKLARI VE GÖÇEBELER |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
4) |
AKDENİZ'İN KLASİK UYGARLIKLARI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
5) |
AKDENİZ'İN KLASİK UYGARLIKLARI 2 |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
6) |
HRİSTİYAN SANATININ İLK FORMALRI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
7) |
QUIZ |
|
8) |
BATININ YÜKSELİŞİ |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
9) |
İSLAM SANATI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
10) |
VİZE SINAVI |
|
11) |
ON BEŞİNCİ YÜZYILDA AVRUPA SANATI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
12) |
ON ALTINCI YÜZYILDA AVRUPA SANATI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
13) |
MEŞHUR SANAT ESERLERİ |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
14) |
SANAT ESERLERİ ÇALIŞMASI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
15) |
GENEL TEKRAR |
|
16) |
FİNAL SINAVI |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanıyla ilgili kavram ve prensipleri, fizyoterapi değerlendirme ve tedavi süreçlerini açıklar, sağlığın geliştirilmesi ve sürdürülmesinde fizyoterapinin rolünü tanımlar. |
|
2) |
Fizyoterapistin sağlık sistemi içerisindeki mesleki görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuatı söyler. |
|
3) |
Sahip olduğu fizyoterapi ve rehabilitasyon bilgisiyle sağlıklı, hasta ve engelli bireylerin fiziksel, psikolojik ve sosyal ihtiyaçlarını belirleyebilecek uygun ölçme ve değerlendirme yöntemlerini tespit eder ve uygular. |
|
4) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanına özgü değerlendirmeler sonucunda elde ettiği verileri analiz ve sentez ederek birey merkezli fizyoterapi ve rehabilitasyon programını planlar, uygular, gerekli değişiklikleri yapar ve sonlandırır. |
|
5) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanına dair bilgisiyle transdisipliner bir ekibin parçası olarak mesleki ve akademik çalışmaların planlanıp yürütülmesinde ekibin bir üyesi olarak çalışır ve sorumluluk alır. |
|
6) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon değerlendirme ve tedavi sürecinde verilerin toplanması, kayıt altına alınması ve raporlanmasında etik ve yasal çerçeveyi benimser. |
|
7) |
Yaşam boyu öğrenme prensibini benimseyerek bilgi kaynaklarını etkin bir şekilde kullanır, edindiği yeni bilgileri eleştirel ve analitik bakış açısıyla mevcut bilgileriyle birleştirir ve meslek hayatına dahil eder. |
|
8) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon değerlendirme ve tedavi süreçlerinde biyopsikososyal bakış açısıyla dil, din, ırk ve kültür ayrımı yapmaksızın hasta ve insan haklarına saygı göstererek etkili iletişim stratejilerini kullanır. |
|
9) |
Ulusal ve uluslararası alanda kendini ve mesleğini etkin bir şekilde ifade edebilmek ve bilimsel gelişmeleri takip edebilmek için en az bir yabancı dili etkin bir şekilde kullanır. |
|
10) |
Toplum ve birey sağlığının korunması ve geliştirilmesi için alana özgü bilimsel çalışmalar yapar, kanıta dayalı bilgileri klinik pratiğinde etkin bir şekilde kullanır. |
|