Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
DERSE GİRİŞ |
|
2) |
İLK SANATSAL UYGARLIKLAR |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
3) |
EGE UYGARLIKLARI VE GÖÇEBELER |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
4) |
AKDENİZ'İN KLASİK UYGARLIKLARI |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
5) |
AKDENİZ'İN KLASİK UYGARLIKLARI 2 |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
6) |
HRİSTİYAN SANATININ İLK FORMALRI |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
7) |
QUIZ |
|
8) |
BATININ YÜKSELİŞİ |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
9) |
İSLAM SANATI |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
10) |
VİZE SINAVI |
|
11) |
ON BEŞİNCİ YÜZYILDA AVRUPA SANATI |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
12) |
ON ALTINCI YÜZYILDA AVRUPA SANATI |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
13) |
MEŞHUR SANAT ESERLERİ |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
14) |
SANAT ESERLERİ ÇALIŞMASI |
Civcir, Esma, Sanatta Temel Bilimler : Semboller ve Kavramlar, 2015, Ankara. |
15) |
GENEL TEKRAR |
|
16) |
FİNAL SINAVI |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanıyla ilgili kavram ve prensipleri, fizyoterapi
değerlendirme ve tedavi süreçlerini açıklar, sağlığın geliştirilmesi ve sürdürülmesinde fizyoterapinin rolünü tanımlar. |
|
2) |
Fizyoterapistin sağlık sistemi içerisindeki mesleki görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuatı söyler. |
|
3) |
Sağlıklı, hasta ve engelli bireylerin ihtiyaçlarını sahip olduğu fizyoterapi ve rehabilitasyon bilgisini kullanarak uygun ölçme ve değerlendirme yöntemleriyle tespit eder ve uygular. |
|
4) |
Alana özgü değerlendirmelerle elde edilen verileri analiz ve sentez ederek birey merkezli fizyoterapi ve rehabilitasyon programını etik çerçevede planlar, uygular, gerekli değişiklikleri yapar, sonlandırır ve raporlar. |
|
5) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon bilgisiyle, teknoloji ve kanıta dayalı güncel yaklaşımları kullanarak toplumun ve bireyin sağlık ve yaşam kalitesini artırmaya yönelik mesleki ve akademik çalışmalarda transdisipliner ekibin bir üyesi olarak çalışır ve sorumluluk alır. |
|
6) |
Yaşam boyu öğrenme prensibini benimseyerek bilgi kaynaklarını etkin bir şekilde
kullanır, edindiği yeni bilgileri eleştirel ve analitik bakış açısıyla mevcut bilgileriyle birleştirir ve mesleki hayatına yansıtır. |
|
7) |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında, dil, din, ırk ve kültür ayrımı yapmaksızın hasta ve transdisipliner ekiple etkili iletişim stratejilerini kullanır ve en az bir yabancı dili etkin bir şekilde kullanır. |
|