Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Professional Use of English for Physiotherapy |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
2) |
Physiotherapy Terminology |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
3) |
Treatment Modalities in Physiotherapy – Physical Agents and Electrotherapy |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
4) |
Treatment Modalities in Physiotherapy – Therapeutic Exercises |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
5) |
Treatment Modalities in Physiotherapy – Manual Therapy |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
6) |
Physiotherapy Interview in Orthopaedic Rehabilitation Settings |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
7) |
Physiotherapy Interview in Neurological Rehabilitation Settings |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
8) |
Ara Sınav |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
9) |
Physiotherapy Interview in Pediatric Rehabilitation Settings |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
10) |
Physiotherapy Interview in Cardiopulmonary Rehabilitation Settings |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
11) |
Physiotherapy Interview in Sports Rehabilitation Settings |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
12) |
Physiotherapy Interview with Individuals with Chronic Pain |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
13) |
Academic Reading in Physiotherapy |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
14) |
Academic Reading in Physiotherapy |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
15) |
Case Study |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
16) |
Final Sınavı |
1. Glendinning, E., & Howard, R. (2007). Professional English in Use Medicine. Cambridge University Press. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında edindiği bilgi, birikim ve tecrübeleriyle hastalarını değerlendirip mesleki ve etik prensipler çerçevesinde kişiye özgü tedavi programını çizebilir. |
3 |
2) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon programını başarıyla tamamlayıp bir fizyoterapist olarak güncel literatürü, kanıta dayalı yaklaşımları ve bilgileri takip edebilir ve bu bilgileri klinikte uygulayabilir. |
3 |
3) |
Sahip olduğu bilgi ve birikim ve tecrübeyle klinikte interdisipliner ve multidisipliner ekibin önemli bir parçası olarak görev alır ve ekibi yeterli bir biçimde organize edebilir. |
3 |
4) |
Sahip olduğu yüksek araştırma yetenekleri ve donanımlarıyla akademik çalışmalarda ve projelerde rol alabilir, bu çalışmaları bağımsız bir şekilde veya diğer meslek gruplarıyla etkileşim halinde bulunarak yürütebilir. |
3 |
5) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanının gerektirdiği bilişim teknolojilerini ve cihazlarını kullanabilir, yeni teknolojik gelişmelere açık ve yaratıcı bir bakış açısı sergiler. |
3 |
6) |
Alanıyla ilgili problemleri saptar, eleştirel bir bakış açısıyla sorunları değerlendirir ve kazandığı analitik düşünme yeteneği ile problemlere çözüm önerileri sunar. |
3 |
7) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanının gerektirdiği temel tıp bilimleri, klinik bilimler, sosyal bilimler, davranış bilimleri ve iletişim becerilerine hakimdir. Bu birikimlerle hastalarını bütünsel bir bakış açısıyla ele alabilir. |
3 |
8) |
Halk sağlığını korumak adına yeterli donanıma sahiptir, sorumluluklarının bilincindedir ve toplum sağlığını geliştirmek için girişimlerde bulunabilir. |
3 |