Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Orientation Week |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf |
2) |
Administrative Structure of the University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
3) |
Social Communication at University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
4) |
Writing E-Mail and Considerations |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
5) |
Student Council |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
6) |
Ödev Tanıtımı |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
7) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
8) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
9) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
10) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
11) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
12) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
13) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
14) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
15) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
16) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
|
Program Outcomes |
Level of Contribution |
1) |
Graduates have basic theoretical knowledge about first and emergency services. |
|
2) |
Graduates have knowledge of ethical judgement regarding first and emergency services. |
|
3) |
Graduates use basic theoretical and applied knowledge about first and emergency services. |
|
4) |
Graduates carry out a task independently by using their basic knowledge of first and emergency services. |
|
5) |
Graduates know the scene and patient evaluation and precautions to be taken in case of emergency. |
|
6) |
Graduates know the laws, regulations, legislation and professional ethical rules regarding their duties, rights and responsibilities as a First and Emergency Aid Technician and act in accordance with these rules. |
|
7) |
Graduates follow the developments in the agenda of the society and the world in the field of health and evaluate them with social responsibility awareness. |
|
8) |
Graduates determine their learning needs and have the competence to direct their own learning. |
|
9) |
Graduates can work as a team member to solve unforeseen and complex problems encountered in applications related to the occupation. |
|
10) |
Graduates can inform the relevant people and institutions by using their basic knowledge and skills in the field of first and emergency aid. |
|
11) |
Graduates have basic pratical knowledge about first and emergency services. |
|
12) |
Graduates will have the ability to use materials suitable for the conditions of the sick or injured during patient transport and to position them. |
|
13) |
Graduates know patient transport techniques and methods in prehospital emergency care. |
|
14) |
Graduates will have knowledge about the use of drugs and medical interventions related to their profession in emergency care, analyze applications related to basic life support and advanced life support, perform ECG rhythm analysis, and have emergency care skills appropriate to rhythms. |
|