Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Marka Kavramı, Marka Türleri ve Marka Yönetiminin temelleri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
2) |
Marka Konumlandırma Kavramı, Marka Konumlandırma Türleri, Ölçütleri ve Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
3) |
Marka Kimliği, Marka Sembolleri, Marka Kişiliği |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
4) |
Marka Kültürü, Markalama Süreci ve Aşamaları, Marka Duyguları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
5) |
Sembolik ve İşlevsel Markalama Tipleri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
6) |
Marka Denkliği, Marka Farkındalığı ve Marka Çağırışımları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
7) |
Marka Tutumu, Marka Sadakati, Marka Denkliğinde İletişim Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
8) |
ARA SINAV |
|
9) |
Markalama Stratejileri, Marka Genişletme ve Ortak Markalama Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
10) |
Markalama ve Tüketici Davranışları, Satın Alma Davranışı |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
11) |
Marka İletişimi Stratejileri, İletişim Stratejisi Belirlemede Araştırma, Kişisel Satış, Satış Geliştirme |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
12) |
Satın Alma Noktası İletişimi, Doğrudan Pazarlama ve Pazarlama İletişimi açısından Halkla İlişkiler |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
13) |
Marka İletişiminde Reklam Stratejileri, Sponsorluk ve Yeni Medya |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
14) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
16) |
FİNAL |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel sağlık alanı ve dil ve konuşma terapisi meslek alanı konularında yeterli bilgi birikimi ile kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kendi alanlarında kullanabilme becerisi. |
|
2) |
Dil, konuşma, ses ve yutma problemlerini saptama, tanımlama, yorumlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve müdahale yaklaşımlarını seçme ve uygulama becerisi. |
|
3) |
Bir süreci, olayı, vakayı, donanımı veya ürünü anlama, yorumlama, ilgili sorunları bütüncül bakış açısı ve çağdaş yöntemlerle çözme becerisi. |
|
4) |
Bireysel olarak ve ekiplerde etkin biçimde çalışabilme becerisi. |
|
5) |
Eğitim programlarında en az iki adet alan dışı ders almış olması |
|
6) |
Dil ve konuşma terapisi alan uygulamaları için gerekli olan güncel ve işlevsel araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi yanı sıra bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi. |
|
7) |
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi, en az bir yabancı dil bilgisi. |
|
8) |
Yaşam boyu öğrenme bilinci, bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi. |
|
9) |
Dil ve konuşma terapisi disiplinine özgü konularda deney/alan çalışması tasarlama, veri toplama, sonuçları analiz etme, yorumlama ve raporlama becerisi. |
|
10) |
Dil ve konuşma terapisi alan uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkileri ve hukuksal sonuçları konusunda farkında olma. |
|
11) |
Mesleki etik ve sorumluluk bilinci. |
|