Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Psikoloji nedir? |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
2) |
Davranışın evrimsel ve biyolojik temelleri |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
3) |
Öğrenme |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
4) |
Bilinç ve farkındalık |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
5) |
Duygular |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
6) |
Kişilik ve kişiliğin değerlendirilmesi |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
7) |
Motivasyon |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Genel psikopatoloji-I |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
10) |
Genel Psikopatoloji-II |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
11) |
Kronik hastalarda görülen psikolojik rahatsızlıklar |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
12) |
Kronik hastalarda görülen psikolojik rahatsızlıklar |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
13) |
Psikolojik bozuklukların tedavisi/terapiler |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
14) |
Psikolojik bozuklukların tedavisi/terapiler |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
15) |
Genel tekrar |
Psikolojiye giriş Yazar Morgan, Clifford T. Sorumlu editörler : Sirel Karakaş, Rükzan Eski, 2011, Eğitim Akademi Yayınevi |
16) |
Final Sınavları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mezunlar fizyoterapi ile ilgili temel düzeyde teorik ve uygulamalı bilgilere sahiptir. |
2 |
2) |
Mezunlar fizyoterapi ile ilgili etik çerçeveye ilişkin bilgiye sahiptir. |
|
3) |
Mezunlar fizyoterapi ile ilgili temel düzeydeki teorik ve uygulamalı bilgileri kullanır. |
1 |
4) |
Mezunlar fizyoterapi ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. |
|
5) |
Mezunlar öğrenme için gereksinimlerini belirler ve kendi öğrenmesini yönlendirme yetkinliğine sahiptir. |
|
6) |
Mezunlar fizyoterapi alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp hem sözel hem de yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder. |
|
7) |
Mezunlar sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir. |
2 |
8) |
Mezunlar sağlıklı, engelli ve fizyoterapi gerektiren bireylerde kullanılan elektroterapi programı, masaj uygulamaları ve temel sağlığı koruyucu egzersiz uygulamaları bilgilerine sahiptir. Mezunlar bu uygulamaları gerektiğinde fizyoterapist ve/veya hekim gözetiminde uygulayabilir. |
2 |
9) |
Fizyoterapi Teknikeri olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kuralları bilir ve bu kurallara uygun davranır. |
|
10) |
Mezunlar fizyoterapi alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilir. |
3 |
11) |
Mezunlar bir yabancı dili kullanarak alanıyla ilgili güncel gelişmeleri takip eder ve meslektaşları ile tartışabilir. |
|
12) |
Mezunlar fizyoterapi alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak çalışabilir. |
4 |
13) |
Mezunlar fizyoterapi alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|
14) |
Mezunlar fizyoterapi alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunabilir. |
|