Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Adobe Photoshop programına ve tasarım ilkelerine giriş. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
1) |
Adobe Photoshop programına ve tasarım ilkelerine giriş. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
2) |
Adobe Photoshop programında katman sisteminin anlatılması ve örnek çalışmalar. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
3) |
Adobe Photoshop programın da canvas kullanımı ve bir mobil oyun menü tasarımına başlangıç. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
4) |
Adobe Photoshop programında buton, yazı ve arkaplan tasarlamak. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
5) |
Adobe Photoshop programından Adobe After Effects programına dosya transferi ve Adobe After Effects programına giriş. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
6) |
Adobe After Effects programı ile animasyonun 12 prensibinin incelenmesi. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
7) |
Adobe After Effects programında buton, yazı animasyonlarının yapımı. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
8) |
ARA SINAV |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
9) |
Adobe After Effects programın yapılmış bir animasyonu çıktı almak |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
10) |
Mobil oyun veya mobil uygulamalar için menü, buton, yazı, arkaplan tasarımlarının iş akışının incelenmesi. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
11) |
Final projesi için bir mobil uygulama veya mobil oyun için menü tasarımına başlangıç. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
12) |
Unity oyun motoruna giriş. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
13) |
Tasarımı yapılmış bir menü buton ve animasyonların Unity oyun motoruna aktarılması. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
14) |
Unity oyun motorunda menü geçişleri yapmak için basit düzeyde programlama diline giriş. |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
15) |
FİNAL SINAVI |
The Animation Book: A Complete Guide to Animated Filmmaking--From Flip-Books to Sound Cartoons to 3- D Animation Revised, Subsequent Edition |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Matematik, fen bilimleri ve hesaplama alanlarındaki bilgi birikimini yazılım sistemlerini geliştirme ve bilgisayar programlama ile ilgili problemlerinin çözümüne uygulama becerisine sahip olmak. |
1 |
2) |
Yazılım sistemlerini geliştirme ve bilgisayar programlama alanına özgü sorunları analiz etme ve modelleme, çözümleri için uygun yazılım gereksinimlerini belirleme ve tanımlama becerisine sahip olmak. |
1 |
3) |
Belirlenen gereksinimleri karşılayacak yazılım sistemini, sistem parçasını, işlemi veya programı tasarlama, geliştirme ve değerlendirme becerisine sahip olmak. |
2 |
4) |
Yazılım sistemlerini geliştirme ve bilgisayar programlama uygulamaları için modern teknik ve programlama araçlarını kullanma becerisine sahip olmak. |
2 |
5) |
Yazılım sistemlerini geliştirme ve bilgisayar programlama disiplini ve disiplinler arası takımlarda veya bireysel olarak etkin biçimde çalışabilmek için gerekli iş yeteneklerini ortaya koyabilme becerisine sahip olmak. |
2 |
6) |
Yazılım sistemlerini geliştirme ve bilgisayar programlarının analiz, tasarım, uygulama, doğrulama, geçerleme ve bakım süreçlerini uygulayarak geliştirilmesindeki yaklaşımları uygulama becerisine sahip olmak. |
3 |
7) |
Yazılım ve bilgisayar programlama alanında mesleki, hukuksal, etik ve sosyal sorunlar hakkında farkındalık ve sorumluluk bilincine sahip olmak. |
2 |