Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ünite 1: That's my kind of friend! Personality types and qualities; relationships; likes and dislikes. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
2) |
Ünite 1 devam. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
3) |
Ünite 2: Working 9 to 5. Jobs; career benefits; job skills; summer jobs. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
4) |
Ünite 2 devam. Ünite 3: Lend a hand. Favors; formal and informal requests; messages. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
5) |
Ünite 3 devam. Ünite 4. What happened? The media; news stories; exceptional events. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
6) |
Ünite 4 devam. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
7) |
ARA SINAV |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
8) |
Ünite 5: Expanding your horizons. Cultural comparisons and culture shock; moving abroad; emotions; customs; tourism and travel abroad. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
9) |
Ünite 5 devam. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
10) |
Ünite 6: That needs fixing. Consumer complaints; everyday problems; problems with electronics; repairs. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
11) |
Ünite 6 devam. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
12) |
Ünite 7: What can we do? The environment; global challenges; current issues. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
13) |
Ünite 7 devam.
Ünite 8: Never stop learning. Education; learner choices; strategies for learning; life skills. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
14) |
Ünite 8 devam. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
15) |
Genel tekrar. |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
16) |
FİNAL SINAVI |
Cambridge Üniversitesi Yayınları Interchange 3. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dil, konuşma, ses ve yutma bozuklukluklarını değerlendirebilmek için gerekli ekipmanları tanımlar, tanır ve kullanır. Dil ve konuşma bozuklukları için gerekli uygulamaları yapar. |
2 |
2) |
Dil ve konuşma terapisi alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı kavram ve prensipleri kullanarak gerekli değerlendirmeleri, tanımlamaları ve planlamayı yapar. |
2 |
3) |
Bireysel farklılıkları, inançları, örf ve adetleri göz önünde bulundurur ve saygı duyar. |
2 |
4) |
Dil ve konuşma terapisi alanında öğrendiği bilgi ve becerileri etik prensipler çerçevesinde uygular, gerekli durumlarda uygulamayı değiştirir ve süreci sonlandırır. |
2 |
5) |
Toplumun dil ve konuşma terapisi alanı ile ilgili değişen ve çeşitlenen sağlık ihtiyaçlarına uygun sağlık politikalarının üretilmesine katkı sağlar ve toplum sağlığının korunmasına yönelik girişimlerde bulunur. |
3 |
6) |
Dil ve konuşma terapisi alanında hizmetleri etkin ve yeterli biçimde organize eder, kalite ve organizasyon fonksiyonunun devamlılığı ve gelişimi için gerekli iş süreçlerini yönetir, analiz eder ve sorunlar karşısında bilgi ve kanıtlar doğrultusunda çözüm üretir. |
3 |
7) |
Mesleki ve akademik çalışmaları sahip olduğu bilgi birikimini kullanarak bağımsız olarak yürütür ve bu alanda çalışan diğer meslek grupları ile işbirliği içerisinde çalışır ve sorumluluk üstlenir. |
2 |
8) |
Teknolojik gelişmeleri takip ederek dil ve konuşma terapisi alanında yapılacak olan araştırma ve proje uygulamalarına katılım sağlar. |
4 |
9) |
Bireylerin günlük yaşamdaki farklılıklarını, ihtiyaçlarını, bu ihtiyaçların karşılanma yollarını ve günlük aktivitelerini belirleyerek bu doğrultuda yaşam kalitesini artıracak uygulamaları belirler ve düzenlemelerde görev alır. |
3 |
10) |
Mesleki performansının gerektirdiği tüm sorumlulukları yerine getirir, dil ve konuşma terapisi alanındaki bilgisini ve kendi uygulamalarını birleştirir, bütünleştirir ve yaşam boyu öğrenmeyi benimser. |
3 |