Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel Terminoloji: İnternet ve Web, HTML ve CSS |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011. |
2) |
JavaScript'e Giriş |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
3) |
JavaScript Fonksiyonları ve Skop |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
4) |
Nodejs'e Giriş |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
5) |
Express'e giriş ve dinamik web sayfaları oluşturma |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
6) |
MongoDB'ye Giriş |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
7) |
Ara Sınav |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011. |
8) |
Python'a Giriş |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011. |
9) |
Web Sayfaları geliştirmek için Web Çerçevesi olarak Flask'a Giriş |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011. |
10) |
Dönem Projelerinin Tartışılması ve Gruplara Atama |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011. |
11) |
Projelerin Tartışılması |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
12) |
Dönem Projelerinin Tartışılması ve Gruplara Atama
|
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
13) |
Projelerin Sunumu |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
14) |
Projelerin Sunumu
|
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
15) |
Projelerin Sunumu |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011.
|
16) |
Projelerin Sunumu |
Internet&World Wide Web How to Program, Fifth Edition, Paul Deitel, Harvey Deitel, Abbey Deitel, Prentice Hall, 2011. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Yazılım mühendisliği, veri yönetimi ve bilgisayar güvenliği gibi temel bilgi teknolojilerindeki güncel teknik kavramları ve uygulamaları kullanma becerisi. |
|
2) |
Kullanıcı ihtiyaçlarının belirlenmesi, analiz edilmesi ve bilgisayar tabanlı sistemlerin seçiminde, değerlendirilmesinde ve yönetiminde kullanımının anlaşılması. |
|
3) |
Veri yapılarını kullanma ve algoritma geliştirme becerisi. |
|
4) |
Karmaşık büyük veri sistemlerini analiz etme ve yorumlama becerisi. |
|
5) |
Makine öğrenmesindeki kavram ve algoritmaların yorumlanması ve uygulanması becerisi. |
|
6) |
Veri analizi alanındaki derin öğrenmenin Matematik temellerinin anlaşılması ve teoriyi uygulama becerisi. |
|
7) |
Karmaşık veri yapılarını çözme, derin öğrenme modelleri geliştirme ve uygulama becerisi ve bu konularla ilgili yapay zeka odaklı araştırmaları yorumlama becerisi. |
|
8) |
Görüntü analizi, doğal dil işleme ve öneri sistemlerindeki sorunları çözmek için derin öğrenme tekniklerini uygulama ve gerçek dünya veri kümeleri ve projelerini yorumlama becerisi. |
|
9) |
Dijital sinyal işlemenin temel prensiplerini ve matematiksel altyapısını pratik uygulamalara aktarma becerisi. |
|
10) |
İnternet aracılığıyla kullanılan araç ve teknolojiler ile sunucu kodlama dilleri ve araçları için kullanılan farklı teknolojiler hakkında bilgi kazanılması. |
|
11) |
Tek hücreli organizmalarda genetik bilgi akışı ve çok hücreli organizmalarda genlerin nasıl işlediğinin anlaşılması ve biyoteknoloji alanındaki uygulamaları yorumlama ve uygulama becerisi. |
|
12) |
Etik değerlerin bilincinde olunması ve bu değerler çerçevesinde araştırma ve uygulama yapılması gerekliliğinin anlaşılması. |
|