Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Marka Kavramı, Marka Türleri ve Marka Yönetiminin temelleri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
2) |
Marka Konumlandırma Kavramı, Marka Konumlandırma Türleri, Ölçütleri ve Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
3) |
Marka Kimliği, Marka Sembolleri, Marka Kişiliği |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
4) |
Marka Kültürü, Markalama Süreci ve Aşamaları, Marka Duyguları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
5) |
Sembolik ve İşlevsel Markalama Tipleri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
6) |
Marka Denkliği, Marka Farkındalığı ve Marka Çağırışımları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
7) |
Marka Tutumu, Marka Sadakati, Marka Denkliğinde İletişim Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
8) |
ARA SINAV |
|
9) |
Markalama Stratejileri, Marka Genişletme ve Ortak Markalama Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
10) |
Markalama ve Tüketici Davranışları, Satın Alma Davranışı |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
11) |
Marka İletişimi Stratejileri, İletişim Stratejisi Belirlemede Araştırma, Kişisel Satış, Satış Geliştirme |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
12) |
Satın Alma Noktası İletişimi, Doğrudan Pazarlama ve Pazarlama İletişimi açısından Halkla İlişkiler |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
13) |
Marka İletişiminde Reklam Stratejileri, Sponsorluk ve Yeni Medya |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
14) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
16) |
FİNAL |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mezunlar anestezi ile ilgili temel düzeyde teorik ve uygulamalı bilgilere sahiptir. |
|
2) |
Mezunlar anestezi uygulamaları ile ilgili etik çerçeveye ilişkin bilgiye sahiptir. |
|
3) |
Mezunlar anestezi ile ilgili temel düzeydeki teorik ve uygulamalı bilgileri kullanır. |
|
4) |
Mezunlar anestezi uygulamaları ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. |
|
5) |
Mezunlar anestezi ile ilgili edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirir. |
|
6) |
Mezunlar öğrenme için gereksinimlerini belirler ve kendi öğrenmesini yönlendirme yetkinliğine sahiptir. |
|
7) |
Mezunlar anestezi alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp hem sözel hem de yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder. |
|
8) |
Mezunlar sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir. |
|
9) |
Mezunlar anestezi uygulaması öncesi ve sonrası değerlendirme, uygulama öncesi malzeme ve ilaç hazırlığı ile monitorizasyonu gerçekleştirme işlemlerini yapar. |
|
10) |
Mezunlar anestezi uygulaması sırasında hastanın takibini yapar. |
|
11) |
Mezunlar insan organizmasını oluşturan organ ve sistemlerin temel işleyiş mekanizmalarını ve anestezide kullanılan ilaçların bu sistemlere etkilerini ve yan etkilerini bilir. |
|
12) |
Mezunlar cerrahi girişim sonunda hastanın havayolu değerlendirmesini yapabilme ve tüm süreçlerde hasta güvenliğini sağlar. |
|
13) |
Mezunlar, Anestezi Teknikeri olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kuralları bilir ve bu kurallara uygun davranır. |
|
14) |
Mezunlar anestezi teknikerinin görev ve sorumluluklarının bilincinde olup yeterli mesleki bilgi ve beceriye sahip, hasta güvenliğini ve haklarını ön planda tutarak, etkin iletişim ile birlikte aktif ekip çalışması gerçekleştirebilen, mesleki bilgi düzeyini sürekli öğrenmeyi ve geliştirmeyi hedefleyen niteliklere sahiptir. |
|