Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bilim Nedir? Psikoloji Pozitif Bir Bilim midir? Öğrenme Psikolojisinin Bilim olma da yeri nedir? |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
2) |
Öğrenme Psikolojisinin Temel Kavramları |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
3) |
Öğrenmenin Nörobiyolojik Temeli ve Nöronal Plastisite |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
4) |
Öğrenmenin Tarihçesi, Öğrenme Tanımı, Öğrenmeden Farklı Durumlar Nelerdir? |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
5) |
Motor ve Sözel Öğrenme, Refleksler |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
6) |
Ölçme: Laboratuar ve Gerçek Hayatta Öğrenme |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
7) |
Ölçme: Laboratuar ve Gerçek Hayatta Öğrenme |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
8) |
ARA SINAV HAFTASI |
|
9) |
Klasik Şartlamanın Temel Kavramlar ve Düzenekleri, Öğrenilen Nedir? |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
10) |
Şartlanmayı Etkileyen Faktörler Nelerdir? Alt Sınıfları Nelerdir? |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
11) |
Şartlı Tepkinin Adaptif Özelliği, Bilgi Değeri, Rescorla Wagner Teorisi |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
12) |
Klasik Ve Operant Şartlanmanın Farkları? Operant Şartlama Kavram ve Düzenekleri |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
13) |
Operant Şartlamada Pekiştirme Tarifeleri, Operant Şartlama Kuram ve Araştırmaları |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
14) |
Uyaran Kontrolü, Temel Kavramlar, Genelleme, Ayırt Etme |
Alıcı, T. (2018). Öğrenmenin bilimsel temelleri. Kaknüs Yayınları.
Arık, İ. A. (1991). Öğrenme psikolojisine giriş. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Basımevi.
Solso, R. L., & Johnson, H. H. (2019). An introduction to experimental design in psychology: A case approach (A. Ayçiçeği-Dinn, Çev.). Bilge Kültür Sanat. |
15) |
Final Haftası |
|