Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Orientation Week |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf |
2) |
Administrative Structure of the University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
3) |
Social Communication at University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
4) |
Writing E-Mail and Considerations |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
5) |
Student Council |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
6) |
Ödev Tanıtımı |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
7) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
8) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
9) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
10) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
11) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
12) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
13) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
14) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
15) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
16) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
|
Program Outcomes |
Level of Contribution |
1) |
Graduates have basic theoretical and practical knowledge about dialysis services. |
|
2) |
Graduates have knowledge of ethical judgement regarding dialysis services. |
|
3) |
Graduates use basic theoretical and applied knowledge about dialysis services. |
|
4) |
Graduates carry out a task independently by using their basic knowledge of dialysis services. |
|
5) |
Graduates determine their learning needs and have the competence to direct their own learning. |
|
6) |
Graduates follow the developments in the agenda of the society and the world in the field of health and evaluate them with social responsibility awareness. |
|
7) |
Graduates can inform the relevant people and institutions by using their basic knowledge and skills in the field of dialysis services. |
|
8) |
Graduates can follow up patients in hemodialysis from start to finish, use hemodiafiltration, peritoneal dialysis and hemodialysis device. |
|
9) |
Graduates have knowledge about dialysis treatment methods and types. They constantly train themselves by closely following the technological and scientific developments in dialysis. |
|
10) |
Graduates have knowledge about the general subjects of nephrology, kidney failure, kidney diseases, liquid electrolyte problems and take responsibility and develop solutions when faced with an unpredictable situation. |
|
11) |
Graduates are sensitive to the health problems of dialysis patients and work with a consciousness to improve health. |
|
12) |
Graduates share their thoughts and solutions to problems related to the field of dialysis with experts and non-experts. |
|
13) |
Graduates contributes in accordance with social, scientific, cultural and ethical values in the stages of collecting, interpreting, applying and announcing the results of dialysis data. |
|
14) |
Graduates, as Dialysis Technician, set an example for the society with their appearance, attitude, attitudes and behaviors. |
|