Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Orientation Week |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf |
2) |
Administrative Structure of the University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
3) |
Social Communication at University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
4) |
Writing E-Mail and Considerations |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
5) |
Student Council |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
6) |
Ödev Tanıtımı |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
7) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
8) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
9) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
10) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
11) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
12) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
13) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
14) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
15) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
16) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
|
Program Outcomes |
Level of Contribution |
1) |
Graduates have basic theoretical and practical knowledge about disinfection, sterilization and antisepsis. |
|
2) |
Graduates have knowledge of ethical judgement . |
|
3) |
Graduates use basic theoretical and applied knowledge about disinfection, sterilization and antisepsis. |
|
4) |
Graduates carry out a task independently by using their basic knowledge of disinfection, sterilization and antisepsis. |
|
5) |
Graduates determine their learning needs and have the competence to direct their own learning. |
|
6) |
Graduates express themselves effectively by communicating both verbal and written by using information and communication technologies related to the field of disinfection, sterilization and antisepsis. |
|
7) |
Graduates follow the developments in the agenda of the society and the world in the field of health and evaluate them with social responsibility awareness. |
|
8) |
Graduates know the laws, regulations, legislation and professional ethical rules regarding their duties, rights and responsibilities and act in accordance with these rules. |
|
9) |
Graduates can critically evaluate the basic knowledge and skills acquired in the field of disinfection, sterilization and antisepsis. |
|
10) |
Graduates can inform the relevant people and institutions by using their basic knowledge and skills. |
|
11) |
Graduates convey their thoughts on disinfection, sterilization and antisepsis at the level of basic knowledge and skills through written and verbal communication. |
|
12) |
Graduates take responsibility as team members to solve complex unforeseen problems encountered in disinfection, sterilization and antisepsis applications. |
|
13) |
Graduates act in accordance with quality management and processes, participate in these processes, have sufficient awareness of individual and public health, environmental protection and occupational safety. |
|
14) |
With the awareness of social responsibility, it contributes to projects and activities for the social environment in which it lives, monitors the events on the agenda of the society and the world in the field of health and is sensitive to developments. |
|