Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel Internet sayfa özellikleri |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
2) |
HTTP çalışma mantığı |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
3) |
Önyüz kodlama - HTML |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
4) |
Önyüz kodlama - CSS |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
5) |
Önyüz kodlama - CSS kütüphaneleri - Bootstrap -1 |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
6) |
Önyüz kodlama - CSS kütüphaneleri - Bootstrap-2 |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
7) |
Ara sınav |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
8) |
Javascript Kodlama 1 |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
9) |
Javascript Kodlama 2 |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
10) |
Javascript kütüphaneleri - React-1 |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
11) |
Javascript kütüphaneleri - React-2 |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
12) |
Javascript kütüphaneleri - React-3 |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
13) |
Arkayüz kodlama - Node JS-1 |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
14) |
Arkayüz kodlama -Node JS-2 |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
15) |
FİNAL SINAVI |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
16) |
FİNAL |
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
Ders Notları / Kitaplar: |
Erdinç, F. Yeni Başlayanlar İçin HTML5, CSS3 & JAVASCRIPT. Abacus. ISBN: 9786052263709.
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing. |
Diğer Kaynaklar: |
Erdinç, F. Yeni Başlayanlar İçin HTML5, CSS3 & JAVASCRIPT. Abacus. ISBN: 9786052263709.
Duckett, J. (2014). Web design with HTML, CSS, JavaScript and jQuery set. Wiley Publishing.
https://www.w3schools.com/ https://getbootstrap.com/ https://vuejs.org/ https://jquery.com/ https://docs.microsoft.com/tr-tr/aspnet/core/?view=aspnetcore-6.0 C# 9 and .NET 5 - Modern CrossPlatform Development - Fifth Edition: Build Intelligent Apps, Websites, and Services With Blazor, ASP.NET Core, and Entity Framework Core Using Visual Studio Code Mark J. Price |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
1.1 Matematik ve fen bilimleri gibi konularda yeterli bilgi birikimi |
|
2) |
1.2 Matematik, fen bilimleri ve bilgisayar mühendisliği konularında kuramsal ve uygulamalı bilgileri mühendislik problemlerini modelleme ve çözme için uygulayabilme becerisi. |
|
3) |
1.3 Matematik ve fen bilimleri gibi alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinde kullanabilme becerisi |
|
4) |
2.1 Karmaşık mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi |
|
5) |
2.2 Bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi |
|
6) |
3.1 Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi |
|
7) |
3.2 Bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi |
|
8) |
4.1 Mühendislik uygulamalarında karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi |
|
9) |
4.2 Bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi |
3 |
10) |
5.1 Karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için deney tasarlama becerisi |
|
11) |
5.2 Karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için deney yapma becerisi |
|
12) |
5.3 Karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için veri toplama becerisi |
4 |
13) |
5.4 Karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için deney sonuçlarını analiz etme ve yorumlama becerisi |
|
14) |
6.1 Disiplin içi bireysel çalışma becerisi |
|
15) |
6.2 Disiplin içi takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi |
|
16) |
6.3 Çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi |
|
17) |
7.1 Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma ve sunum yapabilme becerisi |
|
18) |
7.2 En az bir yabancı dil bilgisi |
|
19) |
7.3 Etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama becerisi |
|
20) |
7.4 Tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme becerisi |
|
21) |
7.5 Açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi |
|
22) |
8.1 Yaşam boyu öğrenmenin gerekliği bilinci |
|
23) |
8.2 Bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi |
|
24) |
9.1 Etik ilkelerine uygun davranma, mesleki ve etik sorumluluk bilinci |
|
25) |
9.2 Mühendislik uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgi |
|
26) |
10.1 Proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi |
|
27) |
10.2 Girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık |
|
28) |
10.3 Sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi |
|
29) |
11.1 Mühendislik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın mühendislik alanına yansıyan sorunları hakkında bilgi |
|
30) |
11.2 Mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık |
|
31) |
12.1 Ayrık matematik konusunda bilgi sahip olmak |
|