HEMŞİRELİK | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kazanılan Yeterlilik | Program Süresi | Toplam Kredi (AKTS) | Öğretim Şekli | Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |
LİSANS DERECESİ | 4 | 240 | ÖRGÜN |
TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011):6. Düzey QF-EHEA:1. Düzey TYYÇ, ISCED (1997-2013): 72 |
Ders Kodu: | 1215411005 | ||||||||||
Ders İsmi: | Hemşirelikte Eğitim | ||||||||||
Ders Yarıyılı: | Güz | ||||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||||
Öğretim Dili: | |||||||||||
Ders Koşulu: | |||||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||||
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar: | |||||||||||
Dersin Türü: | Zorunlu | ||||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||||
Dersin Koordinatörü: | Prof. Dr. İkbal ÇAVDAR | ||||||||||
Dersi Veren(ler): |
|
||||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | Eğitim ile ilgili temel kavram, kuram ve ilkeler doğrultusunda hemşirenin eğitimci rol ve işlevlerini gerçekleştiren, yaşam boyu eğitimi benimsemiş hemşireler yetiştirmektir. |
Dersin İçeriği: | Tanışma, Grup dinamiğini oluşturma Dersin amaç ve hedeflerini açıklama Hemşirelik eğitiminde temel kavramlar Eğitim kurumlarının işlevleri Hemşirenin eğitici rol ve işlevleri Geçmişten günümüze hemşirelik eğitimi Eğitim Süreci Aşamaları 1. Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi 2. Eğitimin Planlanması Amaç ve hedeflerin oluşturulması İçerik belirleme 3. Eğitiminin Uygulanması Yetişkin eğitim ilkeleri Sunum becerileri Eğitim yöntem ve teknikleri Eğitim yöntem ve teknikleri-devam Eğitim materyalleri 4. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersin Değerlendirilmesi |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Tanışma Grup dinamiğini oluşturma Dersin amaç ve hedeflerini açıklama | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020 |
2) | Hemşirelik eğitiminde temel kavramlar | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020 |
3) | Eğitim kurumlarının işlevleri Hemşirenin eğitici rol ve işlevleri | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020. |
4) | Geçmişten günümüze hemşirelik eğitimi | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020 |
5) | Eğitim Süreci Aşamaları 1. Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020. |
6) | 2. Eğitimin Planlanması Amaç ve hedeflerin oluşturulması | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. |
7) | İçerik belirleme | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020. |
8) | ARA SINAV HAFTASI | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020. |
9) | 3. Eğitiminin Uygulanması Yetişkin eğitim ilkeleri | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020. |
10) | Sunum becerileri | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020 |
11) | Eğitim yöntem ve teknikleri | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020 |
12) | Eğitim yöntem ve teknikleri-devam | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020 |
13) | Eğitim materyalleri | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020 |
14) | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. Sağlık bilimlerinde eğitim hemşirelik ve ebelik öğrencileri ile sağlık profesyonelleri için; Editörler: Çaylan Pektekin, Semiha Akın; Yayın Tarihi: 2020 |
15) | Dersin Değerlendirilmesi | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. |
16) | Final sınavı haftası | İbrahimoğlu, Ö., Mersin, S., & Kılıç, H. S. (2019). Hemşirelik eğitim müfredatı ve öğrenme çıktıları. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, (1), 12-16.Şendir, M., Çelik, S., Dişsiz, M., Güney, R., Açıksöz, S., Kolcu, M., & Bektemür, G. (2018). Hemşirelik eğitimi ve uygulamasında yeni bir yaklaşım: Hemşirelik eğitimi ve uygulamasının bütünleşmesi. Hemşirelik Akademik Araştırma Dergisi JAREN, 4(2), 92-99. Şenyuva, E. (2016). Hemşirelik eğitimi ve kanıta dayalı uygulamalar. Florence Nightingale Hemşirelik Dergisi, 24(1), 59-65. |
Ders Notları / Kitaplar: | |
Diğer Kaynaklar: | • Billings, M.D., Halstead, A.J. (1998). Teaching in Nursing A Guide for Faculty, W.B. Saunders Company. • Demirel, Ö. (2020). Eğitimde Program Geliştirme; Kuramdan Uygulamaya (29).Ankara: Pegem Akademi. • DeYoung, S. (2014). Teaching Strategies for Nurse Educators. 3rd Edition. Pearson Education. • Erden, M. (2019). Eğitim Bilimlerine Giriş. 12. Baskı. Arkadaş Yayınevi, Ankara. • Ertürk, S. (2014). Eğitimde Program Geliştirme. 6. Baskı Meteksan Yayınları, Ankara. • Fidan, N., Erden, M. (1998). Eğitime Giriş. Alkım Yayınları, İstanbul, 1998. • Senemoğlu,N. (2020).Gelişim, Öğrenme ve Öğretim; Kuramdan Uygulamaya (27).Ankara: Anı Yayıncılık. • Oermann, M. (2015). Hemşirelikte Öğretim ve Eğiticinin Rolü. Ed: Arslan, S., Kuzu Kurban, N. Anı Yayıncılık, Ankara. • Sönmez, V. (2021). Eğitim Bilimine Giriş. Anı Yayıncılık 16.Baskı, Ankara. • Sönmez, V. (2019). Öğretim İlke ve Yöntemleri. Anı Yayıncılık 10. Baskı, Ankara. • https://www.yok.gov.tr/Documents/Kurumsal/egitim_ogretim_dairesi/Ulusal-cekirdek-egitimi-programlari/hemsirelik_cekirdek_egitim_programi.pdf • Yükseköğretim Kurulu.(2017).Hemşirelik Lisans Eğitimi Çalıştayı. http://www.hemed.org.tr/hemsirelik-lisans-egitimi-calistayi/ • Hemşirelikte Eğitim Süreci, Ed. H Kaya, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı http://auzefkitap.istanbul.edu.tr/kitap/hemsirelik_ao/hemsirelikteegitimsureci.pdf |
Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
4 |
5 |
8 |
2 |
3 |
11 |
6 |
7 |
9 |
10 |
12 |
13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||||||||||||
1) Mesleki rol ve sorumluluklarını yerine getirmek için gerekli bilgi ve beceriye sahiptir. | |||||||||||||
2) Hemşirelik ile ilgili bilimsel ve güncel bilgiye ulaşır ve kullanır. | |||||||||||||
3) Hemşirelik bakımını; birey, aile ve toplumun sağlığını koruma, geliştirme ve sağlıktan sapma durumlarında, bütüncül yaklaşımla kanıta dayalı olarak gerçekleştirir. | |||||||||||||
4) Hemşirelik uygulamalarını etik ilkeler ve yasal düzenlemeler doğrultusunda gerçekleştirir. | |||||||||||||
5) Hemşirelik uygulamalarında; bilişim, teknoloji ve yenilikçi yaklaşımları kullanır. | |||||||||||||
6) Birey/aile/toplum ve sağlık bakım ekibi üyeleriyle etkili iletişim kurar ve işbirliği içinde çalışır. | |||||||||||||
7) Hemşirelik alanına ilişkin bilimsel araştırma, proje ve etkinliklerde sorumluluk alır. | |||||||||||||
8) Hemşirelik uygulamalarında karar verme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanır. | |||||||||||||
9) Alanı ile ilgili bilimsel bilgiye ulaşabilecek düzeyde en az bir yabancı dili kullanır. | |||||||||||||
10) Yaşam boyu öğrenmeyi benimseyerek mesleki ve bireysel gelişimini sürdürür. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Mesleki rol ve sorumluluklarını yerine getirmek için gerekli bilgi ve beceriye sahiptir. | 4 |
2) | Hemşirelik ile ilgili bilimsel ve güncel bilgiye ulaşır ve kullanır. | 3 |
3) | Hemşirelik bakımını; birey, aile ve toplumun sağlığını koruma, geliştirme ve sağlıktan sapma durumlarında, bütüncül yaklaşımla kanıta dayalı olarak gerçekleştirir. | 4 |
4) | Hemşirelik uygulamalarını etik ilkeler ve yasal düzenlemeler doğrultusunda gerçekleştirir. | 4 |
5) | Hemşirelik uygulamalarında; bilişim, teknoloji ve yenilikçi yaklaşımları kullanır. | 2 |
6) | Birey/aile/toplum ve sağlık bakım ekibi üyeleriyle etkili iletişim kurar ve işbirliği içinde çalışır. | 3 |
7) | Hemşirelik alanına ilişkin bilimsel araştırma, proje ve etkinliklerde sorumluluk alır. | 5 |
8) | Hemşirelik uygulamalarında karar verme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanır. | 4 |
9) | Alanı ile ilgili bilimsel bilgiye ulaşabilecek düzeyde en az bir yabancı dili kullanır. | 2 |
10) | Yaşam boyu öğrenmeyi benimseyerek mesleki ve bireysel gelişimini sürdürür. | 3 |
Akran Değerlendirmesi | |
Anlatım | |
Beyin fırtınası /Altı şapka | |
Ders | |
Proje Hazırlama | |
Soru cevap/ Tartışma | |
Sosyal Faaliyet |
Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama) | |
Sözlü sınav | |
Uygulama | |
Grup Projesi | |
Sunum | |
Raporlama |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Projeler | 1 | % 30 |
Ara Sınavlar | 1 | % 30 |
Yarıyıl/Yıl Sonu Sınavı | 1 | % 40 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 60 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 40 | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Ders Saati | 14 | 56 | 784 |
Proje | 1 | 1 | 1 |
Ara Sınavlar | 1 | 1 | 1 |
Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 787 |