Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Introduction to Electrotherapy |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
2) |
Introduction to Electrotherapy, Straight currents, Iontophoresis |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
3) |
Electrical stimulation |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
4) |
Low frequency currents |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
5) |
Russian Current |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
6) |
High voltage pulsed galvanic stimulation |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
7) |
General practice course |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
8) |
Midterm Exam |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
9) |
Orta frekanslı akımlar |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
10) |
Diadynamic currents |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
11) |
Functional electrical stimulation (FES) |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
12) |
General practice course |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
13) |
Case presentation |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
14) |
Case presentation |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
15) |
Literature Review |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
16) |
Finals |
Aydın Meriç, Çiğdem Ayhan, Z. Özlem Yürük. Elektroterapide temel prensipler ve klinik uygulamalar. 2016.
Alain Bélanger. Kanıta dayalı Elektroterapi. 2008. |
|
Program Outcomes |
Level of Contribution |
1) |
In the field of physiotherapy and rehabilitation, student can follow the current approaches in the literature and apply these gains in academic and clinical studies, along with having full knowledge of evidence-based basic assessment, evaluation and treatment. |
|
2) |
In physical therapy and rehabilitation programs, student carries out his professional studies at the highest level, in the role of a physiotherapist, in an independent or multidisciplinary approach and within the framework of ethical principles. |
|
3) |
Using his high research skills, student takes part in scientific research and projects, interprets the outputs of these studies based on appropriate statistical methods and realizes these outputs in the clinic. |
|
4) |
Identifies clinical problems with his/her experience in different disciplines of physiotherapy and rehabilitation, and uses his knowledge, skills and experience to solve these problems. |
|
5) |
Has awareness and responsibility in public health issues and applies preventive and improving physiotherapy and rehabilitation interventions. |
|
6) |
She/He has mastered at least one foreign language in the European language portfolio and uses this knowledge to improve himself and his profession in professional and academic studies. |
|
7) |
By using the research skills in the field of Physiotherapy and Rehabilitation, she/he approaches the interventions with a critical point of view, reaches the correct information and practices and uses them in her/his professional life. |
|
8) |
It follows the technological developments in its field and carries out its applications with an innovative and creative perspective. |
|