Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Marka Kavramı, Marka Türleri ve Marka Yönetiminin temelleri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
2) |
Marka Konumlandırma Kavramı, Marka Konumlandırma Türleri, Ölçütleri ve Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
3) |
Marka Kimliği, Marka Sembolleri, Marka Kişiliği |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
4) |
Marka Kültürü, Markalama Süreci ve Aşamaları, Marka Duyguları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
5) |
Sembolik ve İşlevsel Markalama Tipleri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
6) |
Marka Denkliği, Marka Farkındalığı ve Marka Çağırışımları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
7) |
Marka Tutumu, Marka Sadakati, Marka Denkliğinde İletişim Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
8) |
ARA SINAV |
|
9) |
Markalama Stratejileri, Marka Genişletme ve Ortak Markalama Stratejileri |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
10) |
Markalama ve Tüketici Davranışları, Satın Alma Davranışı |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
11) |
Marka İletişimi Stratejileri, İletişim Stratejisi Belirlemede Araştırma, Kişisel Satış, Satış Geliştirme |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
12) |
Satın Alma Noktası İletişimi, Doğrudan Pazarlama ve Pazarlama İletişimi açısından Halkla İlişkiler |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
13) |
Marka İletişiminde Reklam Stratejileri, Sponsorluk ve Yeni Medya |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
14) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
15) |
Öğrenci Sunumları |
OKAY A. (2013). Kurum Kimliği. İstanbul: Derin Yayınları
OLINS W. (2012). Marka El Kitabı. İstanbul: Calisto Kitap
TOSUN N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayın |
16) |
FİNAL |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ebelik disiplini ile ilgili rol ve sorumluluklarını yerine getirebilecek kuramsal bilgi ve beceriye sahiptir. |
|
2) |
Ebelik uygulamalarında sorunları saptama, tanımlama, karar verme, sorun çözme, eleştirel düşünme ve liderlik becerisine sahiptir ve bu amaçla uygun analiz ve müdahale yaklaşımlarını seçer ve uygular. |
|
3) |
Gebelik, doğum, doğum sonrası kadın ve yenidoğanın bakımı ile ilgili sorunları anlama, yorumlama ve bütüncül bakış açısı ve çağdaş yöntemlerle çözme becerisine sahiptir. |
|
4) |
Bireysel olarak disiplin içinde ve disiplinler arası güçlü iletişim ve etkin çalışabilme becerisine sahiptir. |
|
5) |
Eğitim programında en az iki alan dışı ders alır. |
|
6) |
Ebelik mesleği ile ilgili güncel ve işlevsel araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi yanı sıra bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisine sahiptir. |
|
7) |
Türkçe sözlü ve yazılı iletişim kurma becerisi ve en az bir yabancı dil bilgisine sahiptir |
|
8) |
Bireysel ve mesleki gelişimde bilimsel ve sosyal projelerde görev alır , bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler ve yaşam boyu öğrenme ve sürekli gelişimi ilke edinir. |
|
9) |
Ebelik disiplini ile ilgili çalışma tasarlama, veri toplama, sonuçları analiz etme, yorumlama ve raporlama becerisine sahiptir. |
|
10) |
Ebelik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyuttaki etkileri ve hukuksal sonuçlarının farkındadır. |
|
11) |
Mesleki etik ilke ve değerleri benimseyerek hak temelli ve birey merkezli bakım sunar. |
|