Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse Giriş |
- |
2) |
What is Mythology? Sources for Greek Myths
|
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard |
3) |
The beginnings of things-Gaia, Ouranos and the Titans
Descendants of the Titans
The family of Pontos and Gaia |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard
|
4) |
The rise of Zeus and revolts against his rule
The brides of Zeus and the origins of the Olympian gods |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard
|
5) |
The brothers and sisters of Zeus
Poseidon, the lord of the seas and the earthquake
Hades and the mythology of the Underworld |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard |
6) |
The brothers and sisters of Zeus
Hades, Persephone and Demeter
Hera
Hestia, the virgin goddess of the hearth |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard |
7) |
The younger Olympian gods and goddesses
Apollo- Hermes- Hephaistos |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard |
8) |
Vize Haftası |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard |
9) |
The younger Olympian gods and goddesses
Ares - Dionysos - Athena - Artemis -Aphrodite |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard
|
10) |
Jason and the Argonauts |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard
|
11) |
The Trojan War: The origin of the war and the Greek crossing
Leading figures in the conflict
The course of the war and the sack of Troy |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard
|
12) |
The Trojan War: The origin of the war and the Greek crossing
Leading figures in the conflict
The course of the war and the sack of Troy
|
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard
|
13) |
The return journeys of the Greeks
The wanderings of Odysseus and his later life |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard
|
14) |
Revision |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard
|
15) |
Finals |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard |
16) |
Bütünleme |
THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF GREEK MYTHOLOGY - Robin Hard |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İngiliz Dili ve Edebiyatı alanında güncel, kuramsal ve uygulamalı bilgiye sahiptir. |
|
2) |
İngiliz Edebiyatı’nın yazınsal türleri, akımları, terminolojisi ve temel kavramları konusunda güncel bilgiye sahiptir. |
1 |
3) |
İngiliz Edebiyatı’nın farklı yazınsal türlerini irdelemek için tarihsel, toplumsal, kültürel, ekonomik ve siyasal arkaplanı bilgilerine sahiptir. |
1 |
4) |
İngiliz dilinin etimolojisini, morfolojisini, yazılı ve sözel kullanım işlevlerini akademik ve mesleki ortamlarda etkin kullanabilme bilgi ve becerisine sahiptir. |
|
5) |
Çeşitli metin türlerini İngilizce’den Türkçe’ye ve Türkçe’den İngilizce’ye çevirmek için gerekli kuramsal ve uygulamalı bilgi ve beceriye sahip olma. |
|
6) |
Eleştirel, yaratıcı ve analitik düşünme becerisi geliştirir. |
5 |
7) |
Kültürlerarası bakış açısı geliştirerek kendi toplumuna, edebiyatına, kültürüne ve farklı kültürlerin edebiyat metinlerine önyargısız yaklaşma bilincine sahiptir. |
5 |
8) |
İkinci bir Avrupa dilinde (İspanyolca) B2 düzeyinde bilgi sahibidir ve günlük yaşamda o dili etkin bir şekilde kullanır |
|
9) |
Kişisel, mesleki ve toplumsal yaşamda etik değerlerin önemi konusunda farkındalık geliştirir. |
|
10) |
Eleştirel, yaratıcı ve analitik becerilerini kullanarak disiplinlerarası yaklaşımla akademik araştırma yapmak için gerekli verileri toplar, yorumlar ve süreç içinde karşılaşılan sorunları çözerek elde ettiği sonuçları ulusal veya uluslararası akademik ve mesleki ortamlarda paylaşır. |
5 |
11) |
Bilgi teknolojilerini ve araştırma yöntemlerini edebiyat ve beşeri bilimlerin diğer alanlarında etkin kullanabilme bilgi ve becerisine sahiptir. |
5 |
12) |
Grup çalışmalarında lider veya grup üyesi olarak sorumluluk alır. |
|
13) |
Yaşam-boyu öğrenmeye karşı olumlu bir tavır geliştirir. |
5 |
14) |
Demokrasi, insan hakları, toplumsal adalet, kültürel mirasları ve çevreyi koruma gibi temel evrensel değerler karşısında önyargısız, duyarlı, adil ve saygılı bir tutum geliştirir. |
|