Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ergonominin tanımı |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
2) |
Diş hekimliğinde ergonomi |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
3) |
Diş hekimliğinde ergonomi |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
4) |
Diş hekimi yardımcılığında ergonomi |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
5) |
Diş hekimliğinin yardımcısının görev ve sorumlulukları |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
6) |
Diş hekimi yardımcılığında ergonomi |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
7) |
Muayenehanede kullanılan araçlar |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
8) |
Muayenehane düzeni |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
9) |
Dört elli diş hekimliği, çalışma düzeni |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
10) |
Ağız diş sağlığı yardımcılığı-hekim-laboratuvar ilişkisi |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
11) |
Ergonomik prensipler |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
12) |
Ergonomik prensipler |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
13) |
Ergonomi tekrar |
DİŞ HEKİMLİĞİNDE ERGONOMİ
By: pehlivan, nihal; KARACAER, ÖZGÜL; TOKAR, EMRE, 01/01/2014 Language: Turkish, Veritabanı: Harman |
14) |
final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ağız ve Diş Sağlığı alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. |
|
2) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı ile ilgili etik çerçeveye ilişkin bilgiye sahiptir. |
|
3) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı ile ilgili temel düzeydeki teorik ve uygulamalı bilgileri kullanır. |
|
4) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. |
|
5) |
Mezunlar öğrenme için gereksinimlerini belirler ve kendi öğrenmesini yönlendirme yetkinliğine sahiptir. |
|
6) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp hem sözel hem de yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder. |
|
7) |
Mezunlar sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir. |
|
8) |
Mezunlar ağız diş sağlığı uygulamaları bilgilerine sahiptir, diş hekimi ile eş güdümlü uygulamalar yapar. Çalıştığı klinik ortamda sterilizasyon ve dezenfeksiyon esaslarına uygun davranır. |
|
9) |
Görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kuralları bilir ve bu kurallara uygun davranır. |
|
10) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilir. |
|
11) |
Mezunlar bir yabancı dili kullanarak alanıyla ilgili güncel gelişmeleri takip eder ve meslektaşları ile tartışabilir. |
|
12) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak çalışabilir. |
|
13) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|
14) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunabilir. |
|