Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Orientation Week |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf |
2) |
Administrative Structure of the University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
3) |
Social Communication at University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
4) |
Writing E-Mail and Considerations |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
5) |
Student Council |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
6) |
Ödev Tanıtımı |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
7) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
8) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
9) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
10) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
11) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
12) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
13) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
14) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
15) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
16) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
|
Program Outcomes |
Level of Contribution |
1) |
Has a basic level of theoretical and practical knowledge about opticianry. |
2 |
2) |
Has training on the ethical framework of optician practices. |
|
3) |
He/she carries out a given task independently by using the basic knowledge he/she has about optics applications. |
3 |
4) |
Uses basic theoretical and applied knowledge about the field, basic computer programs and related technologies. |
|
5) |
Expresses yourself effectively by using information and communication technologies related to optician's field and communicating both verbally and in writing. |
5 |
6) |
Evaluates the basic knowledge and skills acquired in optics with a critical perspective. |
5 |
7) |
He/she identifies his/her needs for learning and has the competence to direct his/her own learning. |
|
8) |
Have the ability to use the equipment, machinery and equipment necessary for the preparation of glasses and the necessary technical knowledge for this. |
3 |
9) |
Makes the selection of basic vision devices (glasses, contact lenses, etc.) according to the prescription and makes them ready for the user. |
|
10) |
Knows the function of glasses in the correction of myopia, hyperopia and astigmatism. |
|
11) |
It has sufficient infrastructure in terms of quality in health, brand marketing target, optician business. |
|
12) |
Has sufficient awareness of individual and public health, environmental protection and occupational safety. |
|
13) |
As an optician, she/he knows the laws, regulations, legislation and professional ethical rules related to her/his duties, rights and responsibilities and acts in accordance with these rules. |
|
14) |
Carries out a given task independently by using the basic knowledge he/she has in his/her field. |
|