Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Pazarlamaya Giriş ve Temel Kavramlar |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
2) |
Pazarlama Kararlarını Etkileyen Çevresel Faktörler |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
3) |
Stratejik Pazarlama Planlaması ve Pazarlama Bilgi Sistemi |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
4) |
Tüketici Pazarı ve Tüketici Davranışları |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
5) |
Endüstriyel Pazarlar ve Özellikleri |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
6) |
Pazarlama Araştırmaları |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
7) |
Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma (STP) |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
8) |
ARA SINAV (VİZE) |
YOK |
9) |
Ürün Stratejisi |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
10) |
Fiyatlandırma Stratejisi |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
11) |
Tutundurma Stratejisi |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
12) |
Dağıtım Stratejisi |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
13) |
Uluslararası Pazarlama |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
14) |
Sürdürülebilir Pazarlama, Sosyal Sorumluluk ve Etik |
Altunışık, Remzi. Özdemir, Şuayıp. Torlak, Ömer. (2004), Modern Pazarlama, Sakarya: Değişim Yayınları. Karafakıoğlu, M. (2021). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayınevi. Kotler, Philip (2000),Kotler Ve Pazarlama, (Çeviren: Özyağcılar, Ayşe). İstanbul: Sistem Yayıncılık. Kotler, P., & Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing, Global Ed. 17e, Pearson Education. Mucuk, İsmet (2017). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi. Yükselen, C. (2022). Pazarlama - 4.0 ve 5.0 Işığında İlkeler - Yönetim - Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık. |
15) |
FİNAL SINAVI |
YOK |