Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Medya kavramı ve özellikleri, internet ve dijitalleşme |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
2) |
Geleneksel Medyadan Sosyal Medyaya geçiş |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
3) |
Ağ toplumu, Global Köy ve sosyal medya kuramları |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
4) |
Bireysel ve kitlesel iletişim unsuru olarak sosyal medya |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
5) |
Sosyal medya platformları (Facebook,X,Youtube,Instagram…) |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
6) |
Sosyal medyada içerik üretmek ve yönetmek, yeni sosyal medya unsurları (vlog,blog,podcast…) |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
7) |
Yeni bir kanaat önderliği olarak fenomenler, sosyal medya da eşik bekçiliği |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
8) |
ARA SINAV |
|
9) |
Marka iletişiminde sosyal medyanın yeri ve önemi |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
10) |
Sosyal medya kampanya örnekleri, vaka analizleri |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
11) |
İçerik pazarlama ve yönetiminde müşteri ilişkileri, Big Data |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
12) |
Sosyal medyanın yarattığı yeni bir kavram olarak “Dijital Hastalıklar” |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
13) |
Simülasyon kuramı, dijital topluluk ve yayıncılık |
BİNARK M., BAYRAKTUTAN G. (2018). Ayın Karanlık Yüzü: Yeni Medya ve Etik. İstanbul: Kalkedon Yayınları
HANDLEY A., CHAPMAN C. (2013). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat Yayınları
KAWASAKİ G., FITZPATRICK P. (2015). Sosyal Medya Sanatı. İstanbul: Mediacat Yayınları |
14) |
Öğrenci Sunumları |
|
15) |
Öğrenci Sunumları |
|
16) |
FİNAL |
|