Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
DERSE GİRİŞ |
|
2) |
İLK SANATSAL UYGARLIKLAR |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
3) |
EGE UYGARLIKLARI VE GÖÇEBELER |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
4) |
AKDENİZ'İN KLASİK UYGARLIKLARI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
5) |
AKDENİZ'İN KLASİK UYGARLIKLARI 2 |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
6) |
HRİSTİYAN SANATININ İLK FORMALRI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
7) |
QUIZ |
|
8) |
BATININ YÜKSELİŞİ |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
9) |
İSLAM SANATI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
10) |
VİZE SINAVI |
|
11) |
ON BEŞİNCİ YÜZYILDA AVRUPA SANATI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
12) |
ON ALTINCI YÜZYILDA AVRUPA SANATI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
13) |
MEŞHUR SANAT ESERLERİ |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
14) |
SANAT ESERLERİ ÇALIŞMASI |
Germain Bazin, Sanat Tarihi Sanatın ilk Örneklerinden Günümüze, Kabalcı Yayınları, 2. baskı, 2020. |
15) |
GENEL TEKRAR |
|
16) |
FİNAL SINAVI |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ağız ve Diş Sağlığı alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. |
|
2) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı ile ilgili etik çerçeveye ilişkin bilgiye sahiptir. |
|
3) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı ile ilgili temel düzeydeki teorik ve uygulamalı bilgileri kullanır. |
|
4) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. |
|
5) |
Mezunlar öğrenme için gereksinimlerini belirler ve kendi öğrenmesini yönlendirme yetkinliğine sahiptir. |
|
6) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp hem sözel hem de yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder. |
|
7) |
Mezunlar sağlık alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluk bilinci ile değerlendirir. |
|
8) |
Mezunlar ağız diş sağlığı uygulamaları bilgilerine sahiptir, diş hekimi ile eş güdümlü uygulamalar yapar. Çalıştığı klinik ortamda sterilizasyon ve dezenfeksiyon esaslarına uygun davranır. |
|
9) |
Görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kuralları bilir ve bu kurallara uygun davranır. |
|
10) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilir. |
|
11) |
Mezunlar bir yabancı dili kullanarak alanıyla ilgili güncel gelişmeleri takip eder ve meslektaşları ile tartışabilir. |
|
12) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak çalışabilir. |
|
13) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|
14) |
Mezunlar ağız ve diş sağlığı alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunabilir. |
|