Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Orientation Week |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf |
2) |
Administrative Structure of the University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
3) |
Social Communication at University |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
4) |
Writing E-Mail and Considerations |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
5) |
Student Council |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
6) |
Ödev Tanıtımı |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
7) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
8) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
9) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
10) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
11) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
12) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
13) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
14) |
Free time for homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
15) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
16) |
Submission of the homework |
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2547.pdf
Alternatif ve Destekleyici İletişim Nasıl Kullanılır ? / Sonja R. De. Boer; dizi. ed.: Richard L. Simpson ; çev.: Seyhun Topbaş, Arzu Akyüz-Toğram
Boer, Sonja R. De. 2013
Pierrre Bourdieu’nün kuramı ve sosyolojik kullanımları = La theorie de Pierre Bourdieu et ses usages sociologiques / Anne Jourdain; çev.: Öykü Elitez
Jourdain, Anne 2016 |
|
Program Outcomes |
Level of Contribution |
1) |
Graduates have basic theoretical and practical knowledge about physiotherapy. |
|
2) |
Graduates have knowledge of ethical judgement regarding physiotherapy. |
5 |
3) |
Graduates use basic theoretical and applied knowledge about physiotherapy. |
|
4) |
Graduates carry out a task independently by using their basic knowledge of physiotherapy. |
|
5) |
Graduates determine their learning needs and have the competence to direct their own learning. |
5 |
6) |
Graduates express themselves effectively by communicating both verbal and written by using information and communication technologies related to the field of physiotherapy. |
5 |
7) |
Graduates follow the developments in the agenda of the society and the world in the field of health and evaluate them with social responsibility awareness. |
5 |
8) |
Graduates have knowledge of electrotherapy program, massage applications and basic health protective exercise applications used in healthy, disabled and individuals who require physiotherapy. Graduates can apply these practices under the supervision of a physiotherapist and/or physician when necessary. |
|
9) |
Graduates know the laws, regulations, legislation and professional ethical rules regarding their duties, rights and responsibilities as a Physiotherapy Technician and act in accordance with these rules. |
|
10) |
Graduates can inform the relevant people and institutions by using their basic knowledge and skills in the field of physiotherapy. |
|
11) |
Graduates can follow current developments in their field and discuss with their colleagues using a foreign language. |
|
12) |
Graduates can work as a team member to solve unforeseen and complex problems encountered in applications related to the field of physiotherapy. |
5 |
13) |
Graduates can critically evaluate the basic knowledge and skills acquired in the field of physiotherapy. |
|
14) |
Graduates can contribute in accordance with social, scientific, cultural and ethical values in the stages of collecting, interpreting, applying and announcing the results of data related to the field of physiotherapy. |
3 |